CarolineJL skrev 2017-02-07 10:58:27 följande:
Hoppas verkligen allt ska gå bra. Förstår att det med bilen förstörde lite, känns så typiskt att det händer just där och då. När vi fick det oväntade beskedet om att vi måste göra ivf var min sambo helt förstörd efteråt då det är manlig faktor, han trodde verkligen att allt var bra med oss. När vi gick från kliniken såg vi att en bot satt på bilen och han blev så stressad och sur av det haha. Tror det blev lite mycket på en gång, även om en bot inte är så farligt.
Jag känner lite symtom men inte alls så mycket som jag väntat mig. Tror du det blir värre sen? Kanske när ägget förhoppningsvis fäster att man känner mer..? Jag är lite konstig i magen och har fått torra utslag och finnar i ansiktet som kliar, tröttare än vanligt. Men annars mår jag bra! Brukar inte reagera på hormoner så hoppas jag fortsätter må bra. Dagarna går sååå långsamt nu bara. Vilken dag räknar du på att du är i nu och när ska du testa?
Jag räknar att jag är på RD 3. Räknar insättning som RD 1. Hur räknar/tänker du?
Jag känner mig också väldigt trött, lite dålig i magen, gasig och så mörker jag att jag reagerar starkt på vad folk säger. Har blivit riktigt flrbannad på ett par stycken idag. Igår däremot var jag nere och grät. Men tänker att det beror på allt vi proppat i oss, vågar inte tro nåt annat men hoppas så klart...!!
Åh, vad tiden går sakta... Håller med dig!!
Har TD den 18/2.
Ja, de blir nog mer påverkade än vad de vill ge sken av. Men märker att han vill, längtar och hoppas mer än jag någonsin sett förut - känns bra, tycker jag.
Måste sova nu. Kram