• Popetot

IVF februari 2017

Drar igång en februaritråd. Har blivit nekad start mina två senaste mens så är garanterad start nästa vecka.

Jag och min man har försökt få barn i 4 år. Har gjort två icsi förra året (manlig faktor). Aldrig fått något till frysen. Detta blir vår sista ivf då det tar så oerhört hårt på oss mentalt.

Någon mer som startar i februari som jag kan stöta och nöta och utbyta tankar med?

• Svar på tråden IVF februari 2017
  • ammela
    Popetot skrev 2017-03-02 05:45:20 följande:

Jag fick ett plus!

Yay!! Grattis!
  • Sjuttiosjuan
    Akira Öken skrev 2017-03-01 22:36:41 följande:

Finns det andra här som behandlas med Synarela? Någon som upplevt biverkningar i form av att ni blivit väldigt frusna och fått sänkt kroppstemperatur?

Hej!

Sprayat två gånger men jag har tvärtemot blivit varm:) Finns ju tusen biverkningar på den där sprayen så det är säkert normalt :)
  • rebeqqa

Jag fick ett plus!

Stort grattis!!!
  • Popetot
    gammelpysen skrev 2017-03-02 06:46:08 följande:

Tack. Misstänker att jag plussar i morgon med, främst för att mensen är sen och jag inte tar några hormoner. Å andra sidan har den ju hoppats förr och vi har genomgått en behandling varannan månad senaste halvåret, så man kan ju inte veta säkert.

Jag har mått lite smått illa senaste dagarna och är trött. Tryck till och från i magen men inte typisk mensvärk.

Men men, i morgon vet jag. Har tänkt att maken ska få bevaka testet så att han får en aning om hur nervigt vi har det

Jag hoppas din känsla är rätt! Jag hade tänkt låta min man övervaka men hann knappt ens öppna dörren och släppa in honom förän det var positivt. Det gick så galet snabbt!
    ammela skrev 2017-03-02 07:10:17 följande:

Yay!! Grattis!

rebeqqa skrev 2017-03-02 08:53:57 följande:

Stort grattis!!!

Tack tack! Hoppas på fler plus i tråden snart!
  • Busfrö10

Jag fick ett plus!

Åh vad roligt att höra!!! Grattis!!! Fick rysningar! <3 Stort lycka till!
  • anina

Jag fick ett plus!

Tjohoo grattis. =)
  • anina
    Akira Öken skrev 2017-03-01 22:36:41 följande:

Finns det andra här som behandlas med Synarela? Någon som upplevt biverkningar i form av att ni blivit väldigt frusna och fått sänkt kroppstemperatur?

Jag växlade mellan varm och kall hela tiden, ena minuten svettig och nästa minut frusen.
  • pigan86

Jag fick ett plus!

Åh vad roligt!
    Grattis <3
Svar på tråden IVF februari 2017