FiaW skrev 2017-06-23 04:20:58 följande:
Usch så hemskt att trilla eller bli påkörd! Jag hade nog gjort som ni, instinktivt hållit för magen. Jätteskönt att allt gick bra för er!
Jag undrar om det är fler än jag som är inne i en period där ni inte kan sova?
Jag har oftast inga problem med att somna men när jag vaknar på natten för att gå på toa tex, blir jag jättepigg och har supersvårt att somna om. Igår natt låg jag vaken 04:20-06:20 och just nu har jag varit vaken sen 3:30 (klockan är 04:20).
I normala fall sover jag jättebra och det här är så frustrerande, behöver ju sömnen :(
Tänker att det kanske är vanligt i denna perioden? Jag är i v 23+4 idag, fredag.
Jag är också väldigt allergisk och täppt, näsan rinner och jag behöver andas genom munnen hela tiden och nyser en massa, men om jag förstått det rätt är det inte bra för bäbis att ta allergi-medicin..?
Glad midsommar alla fina tjejer med magar :)
Jag har också problem med att sova. Jag somnar på kvällen, men sen när jag vaknar på natten är det lögn att somna om. Nu ligger jag här och kan inte sova. Jag har även blivit otroligt lättväckt. Jag vaknar av minsta ljud. Vilket inte är så bra eftersom jag har tonårsbarn som kommer hem sent. Även fast dom smyger och är tysta vaknar jag...... Ja, usch! Men nu jobbar jag bara 3veckor till som tur är. Har gått 24+1 idag lördag.
Har så ont av foglossning också. Nu får jag tom, om jag ska sitta längre än fem minuter ta en kudde och sitta på. Har så ont i svanskotan och skinkorna.
Hoppas midsommar varit bra!