BFoktober2017 skrev 2017-09-14 07:52:02 följande:
Jag blir imponerad av hur mycket nu orkar..och att ni ens orkar jobba...
jag får ont när jag gör något, går för mycket.
Igår hade jag så ont på vänster sidan av slidan, när jag tryckte så ömmade det.. men idag är det bättre.
Hade planer på att putsa min fönster nu i höst innan bebis kommer, jag har gjort 1 rum.. men ska försöka hinna med dom andra oxå.
Jag tycker det så skönt att gå hemma.. bara ta det lugnt, sova lite, kolla på tv.. är så glad att jag har barnen till 16 på fritids, oftast är jag trött på em.
Idag ska jag äta lunch på stan med en kompis, ska bli så mysigt. Och imorgon är jag frukost dejt med 2 andra kompisar :)
Ha en härlig dag tjejer, nu ska jag köra barnen till skolan
KRAM
Är också imponerade av dom som fortfarande jobbar. Förstår att jag haft en jäkla tur. Hade semester fyra veckor och sen gick på graviditetspenning direkt efter. Så jag har varit hemma sen mitten av juli. Nu har jag fått bakdille. Jag bakar bröd, bullar mm. Är jättebra för man behöver ju inte röra på sig så mycket. Bakar aldrig mycket annars men nu tycker jag helt plötsligt att det är jättekul. T.o.m min lille son som älskar att baka vanligtvis har ledsnat på att vara med mig :)
På tal om fönsterputsning. Jag var och köpte en apparat som du putsar fönstren med och gav till min man....... Funkar superbra. Nu sköter mannen fönstren.....hihi:)
Vad kul å komma ut och träffa sina vänner. Bara sitta och ta de lugnt å prata "skit"
Ha en bra dag du med!