• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Lillafisfia
    RebeccaLouise skrev 2017-03-10 11:15:45 följande:
    På Bim-3 fick jag så sjukt svagt att de inte ens syntes i alla ljus lixom. Såg de knappt, trodde inte de va något.
    Okej! Vanligtvis testar jag inte innan BIm men nu hadejag räknat fel. Så egentligen är det ju bättre! hellre neg på BIM-3 än på BIM! Får vänta och se om mensen dyker upp!
  • carrolinea
    Milou3 skrev 2017-03-10 08:26:32 följande:

Ingen mens här men känner mig fortfarande väldigt ogravid så den lär väl komma under dagen eller i morgon bitti! För en gång skull känner jag inte av pms vilket man får glädjas av iaf : /

Fredag ändå. Ska beställa nya äl-test och ladda för en ny cykel ...

Det är när jag inte känner av pms jag har varit gravid ;)
  • Anonym (TT)

Och nu kom mensen :( 3 dagar tidigt.

• Provence1
    Anonym (TT) skrev 2017-03-10 14:42:59 följande:

Och nu kom mensen :( 3 dagar tidigt.

Vet hur d känns:( vill typ inte acceptera att jag inte är gravid...känns hopplöst men vi ska prova ivf
  • FrökenE1985
    efg skrev 2017-03-11 09:29:57 följande:

Bim idag

efg skrev 2017-03-11 09:29:57 följande:

Bim idag

Grattis!
  • Jooosen

Grattis!! BiM+1 idag. Mensen brukar vara sjukt punktlig! Könner av mensvärk dock så den kommer nig senare idag eller imorn... har ett test liggandes hemma men vågar inte testa haha... skulle ni väntat?! Den värk man kan känna i magen när man är gravid är den lik mensvärk? Ni som har varit gravida..

• efg

Tack så mycket! Jag vet inte hur jag citerar fler än 1 åt gången så säger Tack så mycket till er alla samtidigt! Är helt skakig och så lycklig över detta och magkänslan stämde, kan bara inte fatta att det är sant. Nu hoppas jag verkligen att de blir en utökning av denna familj i november!

Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017