• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Provence1
    Isvattenis skrev 2017-03-09 11:00:55 följande:

Insåg igår när jag lagt mig att jag har BIM imorgon ! Spänningen är olidlig. Trodde de va på söndag :P

Känner varken symtom eller mensvärk. Minns inte hur de kändes med sonen. Men jag hade iaf den där självklara känslan att jag va gravid. Jag va även gravid för ett år sen o då hade jag samma känsla redan ÄL+7 så jag ställer in mig på mens.

Nån mer med BIM imorgon? Hur känner ni ?

BIM idag o ingen mens än...men har molvärk, ömma bröst, hållvärk i höger sida o ont i ländryggen (vilket jag inte brukar ha)...hade oxå en blödning som kan ha varit nidblödning vilket jag heller aldrig haft. Känner liite illamående oxå. Har dock aldrig varit gravid så vet inte hur det ska kännas...kan bara hoppas...har inte mensen kommit ikväll så testar vi nog
  • Milou3
    Isvattenis skrev 2017-03-09 11:00:55 följande:

Insåg igår när jag lagt mig att jag har BIM imorgon ! Spänningen är olidlig. Trodde de va på söndag :P

Känner varken symtom eller mensvärk. Minns inte hur de kändes med sonen. Men jag hade iaf den där självklara känslan att jag va gravid. Jag va även gravid för ett år sen o då hade jag samma känsla redan ÄL+7 så jag ställer in mig på mens.

Nån mer med BIM imorgon? Hur känner ni ?

Har också BIM i morgon och varken rätta känslan eller positivt gravtest än så länge.

Så räknar med en blodig helg : /
  • Maria25

Idag kom mensen, sjukt ovälkommet. MEN tre månader i rad har cykeln varit 38 dagar, så det om något känns positivt efter ständigt oregelbundna cyklar :) håller tummarna för er andra som väntar nu i dagarna!

• efg
    Nilssonsara skrev 2017-03-09 13:37:11 följande:

Någon som ser två streck?

Vill så gärna ha två så inbillar mig nog

Ser ut en tvekan två streck! Grattis!

Önskar jag också vågade testa haha äl+13 idag
  • FrökenE1985
    Nilssonsara skrev 2017-03-09 13:37:11 följande:

Någon som ser två streck?

Vill så gärna ha två så inbillar mig nog

Jag ser tydligt att där är två streck!

Rosa och fint också så det bådar gott.
  • Nilssonsara

Åh vilken lycka om det stämmer. Bim på söndag eller måndag så hoppas verkligen det går denna gången

• Isvattenis
    Milou3 skrev 2017-03-09 12:46:29 följande:

Har också BIM i morgon och varken rätta känslan eller positivt gravtest än så länge.

Så räknar med en blodig helg : /

Åh samma här !! :((
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017