• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • maxleon1011

Hej! Hoppar in här och hoppas på lite hjälp ? Vi har bestämt oss för att vill ha en 3:a och jag har nu tänkt att jag skulle vilja få lite koll på ägglossningen då jag ätit p-piller tom 2/2 i år. Ni i denna tråd verkar vara experter på detta med test. Jag undrar om nån testat att handla från www.apotek365.se ? Och är det några man ska undvika att handla test ifrån? Med 1:an så köpte jag från testlagret (äl-test 8 år sen) gravtest CB och 2:an är en hoppsan när yngsta va 5 månader. ? Om denna fråga inte är ok i denna grupp så ber jag om ursäkt ?

• Livethänder
    Anonym (M) skrev 2017-03-08 21:07:59 följande:

Det är det testet jag också har. Men jag trodde man kunde testa igen efrer att gubben försvunnit efter 48 timmar. Men då måste man alltså slänga behållaren och köpa ny inför nästa månad...?

Har du stickor kvar kan du använda testet igen efter 48h (det funkade för mig)

Dock har jag inte lyckats hitta nya stickor utan bara hela kitet, vilket känns onödigt dyrt att köpa nytt ju :(

Nån som vet om det finns refill på endast stickor?
  • Anonym (M)
    Livethänder skrev 2017-03-08 21:49:46 följande:

Har du stickor kvar kan du använda testet igen efter 48h (det funkade för mig)

Dock har jag inte lyckats hitta nya stickor utan bara hela kitet, vilket känns onödigt dyrt att köpa nytt ju :(

Nån som vet om det finns refill på endast stickor?

Ja jag har massa stickor kvar, så tänkte att jag provar idag mer för skojs skull... Min känsla är ju att jag haft ÄL men jag kan ju ha fel..? Jag får vänta tills det är dags för grav.testet helt enkelt. Eller så provat jag ägglossningstestet igen här om 2 dagar...

Lösa stickor finns inte att köpa utan endast hela kitet.
  • Thugs

Efter ha känt mig jättegravid sen i måndags så har alla symptom försvunnit helt.

Suck, får helt enkelt invänta mens och en ny månad...

• RebeccaLouise
    Anonym (Nån som vet) skrev 2017-03-09 06:26:16 följande:

Morgonens

Du fick samma stegring som mig :D

Va kul!!!
  • Anonym (Nån som vet)
    RebeccaLouise skrev 2017-03-09 06:31:42 följande:

Du fick samma stegring som mig :D

Va kul!!!

Tack!! :) har du lagt upp bild? Jag är lite nojig efter förra månadens MF, men mitt test då blev inte så här starkt då fast det gick flera dagar. Så det är kanske en normal ökning nu? Jag har haft molvärk på kvällarna och lite ilningar i brösten då o då. Men annars inget. Blir orolig över det också :S FAST jag mådde jättebra i början av min förra grav (lika nojjig då :D)
  • Anonym (M)
    Anonym (Nån som vet) skrev 2017-03-09 06:26:16 följande:

Morgonens

Underbart!!! Stort Grattis!! ????????????????
  • Anonym (M)
    Anonym (M) skrev 2017-03-09 07:13:23 följande:

Underbart!!! Stort Grattis!! ????????????????

Skulle göra glada gubbar men blev visst massa ???

Så här menade jag :) :) :) :)
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017