• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Milou3
    Provence1 skrev 2017-03-09 16:51:13 följande:

Och där kom mensen:(

Blä!!! :(

Får försöka tänka positivt, kommer ju kunna ta ett glas rött och svulla opastöriserade ostar i helgen iaf. Även om ett plus på stickan hade varit bättre.
  • RebeccaLouise
    Pmc85 skrev 2017-03-09 08:05:30 följande:

Lite fundersam, trodde mensen kom i söndags när jag fick lite rosa på pappret. Det va äl+13. Cd26. Har fortfarande inte kommit någon mens.

Fick negativt på tidigt test i söndags morse. Oregelbunden mens så ingen aning när Bim skulle varit 100%... men cd 31 idag. Kan det varit nidis?

Tyckte mig se spökstreck imorse på en teststicka från graviditetskollen imorse, men det är nog just vad det är. Spöke :/ någon som varit med om nidis så sent?

Mitt fäste på äl+11 (nid) och jag testade först positivt på äl+13 svagt och starkare på äl+14
  • RebeccaLouise
    Nilssonsara skrev 2017-03-09 13:37:11 följande:

Någon som ser två streck?

Vill så gärna ha två så inbillar mig nog

Jag ser :D grattis
  • Anonym (TT)

Blev inget pluss idag på min födelsedag.

Men har haft molvärk dom senaste dagarna rätt kraftigt vilket ja inte brukar få fören 2 dagar innan. Men tycker de borde ha synts lite vid bim-4.. Så får nog mensen på måndag ändå.

• RebeccaLouise
    Anonym (TT) skrev 2017-03-09 17:59:36 följande:

Men har haft molvärk dom senaste dagarna rätt kraftigt vilket ja inte brukar få fören 2 dagar innan. Men tycker de borde ha synts lite vid bim-4.. Så får nog mensen på måndag ändå.

Mina test va helt blanka på Bim-4 inte en antydan ens
  • Anonym (M)
    Anonym (TT) skrev 2017-03-09 17:59:36 följande:

Kram till dig och jag håller tummarna!! Testa igen om några dagar... :)
  • Anonym (M)
    Isvattenis skrev 2017-03-09 10:38:01 följande:
    Har samma ömhet. Vissa ställningar funkar inte..
    Mimipig skrev 2017-03-09 10:13:39 följande:
    Ja, jag har exakt så ont - vid ÄL! Sen klingar det av efter någon dag.
    Tack för era svar!

Får hoppas på det bästa helt enkelt... men det känns ju ändå lite kul att man känner av ÄL o.s.v. 
  • Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-03-09 11:00:55 följande:

Insåg igår när jag lagt mig att jag har BIM imorgon ! Spänningen är olidlig. Trodde de va på söndag :P

Känner varken symtom eller mensvärk. Minns inte hur de kändes med sonen. Men jag hade iaf den där självklara känslan att jag va gravid. Jag va även gravid för ett år sen o då hade jag samma känsla redan ÄL+7 så jag ställer in mig på mens.

Nån mer med BIM imorgon? Hur känner ni ?

Har bim imorn! Lite ont i brösten men könner mig verkligen inte gravid (har dock aldrig varit det haha) men tror mensen kommer imorn!
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017