• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Alexandrat

Hejhej!

Har en histora av tidiga missfall och utomkvedshavandeskap.

Jag är nu gravid igen :D 6+1!

Snälla be för mig och min sambo<3

Jag har fått ta hcg-prover nu för att de vill ha koll pga min bakgrund. Senaste provet hade inte mer än dubblats på 3-4 dagar, gynakuten sa dock "oroa dig inte", väldigt dubbla budskap:/ på onsdag blir det ultraljud, då är jag 6+4<3 jag blöder inget, jag mår bra. Brösten "sprakar" som jag upplever det och det mullrar normalt:P i vecka ca 4 blev jag matförgiftad på en thairestaurang, är orolig att det kan ha påverkat hcg:/ 1177, gynakuten och vanliga akuten säger dock att det inte ska! Snälla mammor och pappor håll tummarna<3 isåfall kommer jag och min blivande man ha en underbar liten bebismage på vårt bröllop i augusti<3

• muuppeens

Är det ingen annan som mår illa konstant? Hela veckan har jag haft ett hemskt illamående på em-kväll och nu kräks jag dagligen... Är i v 7+3..

• Ulrika34

Vilken jobbig dag! Började blöda lite i morse på beräknad bim dag, tyckte alla symptom försvann direkt. Har varit ute och flängt hela dagen och förväntade mig en riklig mens/ tidigt missfall när jag väl var hemma men till min stora förvåning har det inte kommit något mer förutom lite klar flytning. Tog ett cb plus med max 1 timmes sparad urin och det gav ett synligt +.... jag är så förvirrad! Ingen mensvärk heller, bara ont i tuttarna

Nu vill jag bara spola fram tiden minst två veckor!!!!!!

• Dalkullan92

Hej. Jag plussade i dag på min 25 års dag.

Är i v 4+4 i dag. Bf 28 november.

Vill gärna få gå med i FB gruppen. Jag heter Annica Mattsson har en bild där jag har Mörkt hår med lila toppar och rött läppstift ????

• Nov2017

Spännande!

Jag har också plussat, beräknad till 14/11 ????Så himla spännande !!

• smörpaketet

Hoppar in här då jag plussade igår (och idag, tog ett till test bara för att vara säker). Detta blir mitt tredje barn, har två prinsar sedan innan! Egentligen är bf 6/12 men jag kommer inte gå full tid så det blir en novemberbebis om allt går vägen. Jag har tempat med NC och såg en trolig implantationsdipp! Symptom just nu: illamående och molvärk. Kan dricka kaffe vilket är gött för det kunde jag inte med mina två andra graviditeter! Dock mådde jag inte illa med dom så det skiljer sig. Är så glad men lite chockad!

• Myysan

Känner mig som ett nerv vrak idag. Mindre ont i brösten än vanligt. Hoppas inte detta är en början till missfall. Då det börjar så innan. Vill bara gå hem ifrån jobb och lägga mig.

• Sambo1987
    muuppeens skrev 2017-03-26 19:32:21 följande:

Är det ingen annan som mår illa konstant? Hela veckan har jag haft ett hemskt illamående på em-kväll och nu kräks jag dagligen... Är i v 7+3..

JAG! Jag är mitt upp i processen att byta jobb och jag ångrar mig nu. Ligger inne på toan varje morgon och måste kliva upp flera timmar innan så att jag ska hinna "spy klart" innan det är dags att gå till jobbet. Spyr än sålänge bara på morgonen men jag mår illa konstant. Är i v 5+4 idag
  • muuppeens
    Sambo1987 skrev 2017-03-27 07:13:15 följande:

JAG! Jag är mitt upp i processen att byta jobb och jag ångrar mig nu. Ligger inne på toan varje morgon och måste kliva upp flera timmar innan så att jag ska hinna "spy klart" innan det är dags att gå till jobbet. Spyr än sålänge bara på morgonen men jag mår illa konstant. Är i v 5+4 idag

Men fy vad hemskt:(! Får du i dig mat och vätska?
Svar på tråden BF november 2017