• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Marie357
    Är det någon mer här inne som skulle vilja joina en facebookgrupp för oss som har BF i dec? Personligen tycker jag att det är lättare att skiva och hålla koll på trådar i en fb-grupp (hemlig sådan såklart) än här i en familjeliv-grupp.

Vi kan bjuda in fler och fler efterhand.

Ingen kommer att se att du är med i gruppen.

Skriv isf PM till mig med vad du heter på FB så skriver jag mitt namn, och när du blivit vän med mig på FB så kan jag bjuda in dig till gruppen.
    nouw.com/denöppnakampen
  • Alexandrat

Fick mf i söndags efter 6+3 och på gyn idag såg det även att det var tomt:/

Tack för mig<3 önskar er alla stoooor lycka<3 ta hand om varandra!

• Marie357
    Marie357 skrev 2017-03-29 20:24:48 följande:
    Är det någon mer här inne som skulle vilja joina en facebookgrupp för oss som har BF i dec? Personligen tycker jag att det är lättare att skiva och hålla koll på trådar i en fb-grupp (hemlig sådan såklart) än här i en familjeliv-grupp.

Vi kan bjuda in fler och fler efterhand.

Ingen kommer att se att du är med i gruppen.

Skriv isf PM till mig med vad du heter på FB så skriver jag mitt namn, och när du blivit vän med mig på FB så kan jag bjuda in dig till gruppen.
    Jag menar ju noveber
    nouw.com/denöppnakampen
  • lolloisan

Hallå!

Bf 28/11, första barnet, jättespännande och läskigt! Fanns det någon hemlig fb-grupp man kunde vara med i?

• jhk88
    Alexandrat skrev 2017-03-29 20:58:26 följande:

Åh nej :( Beklagar så mycket! <3
  • Marie357
    lolloisan skrev 2017-03-29 22:50:58 följande:

Hallå!

Bf 28/11, första barnet, jättespännande och läskigt! Fanns det någon hemlig fb-grupp man kunde vara med i?

JA det gör det... jag skickar ett DM till dig så kan du lägga till mig som vän så lägger jag till dig
    nouw.com/denöppnakampen
  • Sambo1987

Jag fullkomligt hatar att vara gravid. Jag kan verkligen inte förstå dom som säger att det är helt fantastiskt att vara gravid.. Mår illa konstant och får inte behålla mat. Har fått lergigan comp utskrivet nu och ska hämta ut det idag. Får hoppas att det hjälper..

• Tiinuli
    Alexandrat skrev 2017-03-29 20:58:26 följande:

Beklagar :( stort kram <3
  • Skata
    MyLonging skrev 2017-03-28 22:45:35 följande:

Vad kul. Jag bor i Staffanstorp, jobbar i Lund och har samma bf. Är 30 , har dock ett barn sedan innan. Grattis!

Vad roligt! Grattis till er också!
  • Skata
    malin84johansson skrev 2017-03-27 19:36:50 följande:

Hoppar in här väntar 4 barnet i november ???? hur mår ni tjejer? Själv känner jag inget än förutom att jag måste kissa hela tiden ;)

Grattis!

Själv mår jag fint. Det enda jag känner av hittills är spända/ömma bröst men det känns verkligen hela tiden. Är i vecka 6.
Svar på tråden BF november 2017