BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Var på ul idag och såg hjärtat slå! Så himla fint! Vecka 7+6 blev det :)
Någon mer som varit på ul eller vul?
Jag var på VUL förra veckan och var då i 7+2. Kändes skönt att se den lilla bönan. Nästa gång är det dags för KUB den 24/4.
Mår fruktansvärt illa stundtals och är så trött! Hoppas det är övergående...
Hej,
Knappt jag vågar skriva här men skulle gärna vilja hänga med om allt går fint.
Min 8:e graviditet,har en ett barn i övre förskoleåldern med en annan man.
Plussade igår. Helt oplanerat. Oväntat och har inte berättat för fadern än. Ska göra idag.(hur har jag inte bestämt än, ganska ny relation)
Glad men omtumlad och ganska rädd, upprepade MF pch MA i bagaget.
Ska försöka få komma och prata med kurator inom några veckor.
Kul att det verkar bli många novemberbebisar.
Hänger gärna med på Facebook sen när det är mer officiellt om det går vägen.
Jag var på VUL förra veckan och var då i 7+2. Kändes skönt att se den lilla bönan. Nästa gång är det dags för KUB den 24/4.
Mår fruktansvärt illa stundtals och är så trött! Hoppas det är övergående...
Jag plussade i måndags 27/3 och BF är 24nov! Jag hänger gärna med er och innan också:) bor i Stockholm. De känns som att jag är ensam just nu eftersom många av mina vänner redan har barn eller väntar med att skaffa. Jag själv är 26år och det är mitt första:)
Jag vill gärna vara med i facebookgruppen. Bf 8/11
Jag blir så arg , varför erbjuder vissa bara kub till de över 30-35. Varför har inte alla rätt till det :/
Jag blir så arg , varför erbjuder vissa bara kub till de över 30-35. Varför har inte alla rätt till det :/
Hej! Har skrivit tidigare och har fler frågor, är de någon som har gjort Kub-test tidigare? Jag och min sambo har bestämt att vi vill göra de, och har blivit inbokade på ett samtal först nu på tisdag! Tydligen inte så vanligt att man vill göra de i våran ålder (snart 23&24) men vi kände att vi vill göra de när de ändå finns chans! Vi har bf 10/11 enligt app och barnmorska, har ingen aning om när jag hade mens senast men jag tror att de va 4-6e februari så vi räknade från 4e februari på hälsosamtalet hos barnmorskan! 19e ska vi tillbaka på inskrivning o blodprov osv och förhoppningsvis lyssna på hjärtat????