ijo skrev 2017-05-22 21:03:31 följande:
Jag fick som värst ont dagen efter och det höll i sig i ca 1 vecka. Vet faktiskt inte om antalet har med överstimulering att göra men jag tror det. Dom jag läst om som blivit överstimulerad har fått ut många äggblåsor i alla fall.
Hur går det för dig nu? Hört något mer ifall det blir insättning denna månad samt hur befruktningen gått? :)
Jag skulle fått insättning idag men de ringde och sa att de ville odla längre. Av mina 19 ägg var 10 mogna och alla de blev normalbefruktade. Alla hade celldelat sig perfekt så idag på dag 3 såg alla lika bra ut och då ville man fortsätta odla för att kunna urskilja den/de bästa.
Kändes lite snopet, men jag antar att det ju är väldigt bra!
Dock vet jag inte om det kan bli så att de inte gör insättningen på onsdag förrän man stämt av med ultraljud att man inte är överstimulerad. Jag tror inte jag är det, men kanske lite på gränsen. Är fortfarande öm (och märkligt öm i tarmarna) men inget som stör vardagen något nämnvärt.
Hur ser planen ut för er nu? Väntar man en cykel innan man kör FET eller kommer ni på't igen direkt?