• Cakh

Vi som plussat efter IVF våren 2017

Läser i andra trådar att vi är några som plussat efter våra ivf nu i mars. Tänkte starta upp denna tråden så att vi kan fortsätta att följa varandra till BF.

Har gjort vår första ivf på rmc med det korta protokollet. Vi plussade på vår TD den 31 mars och är vår första gemensamma graviditet. Min sambo har en dotter sedan innan. Vårt första UL är inbokat till den 5 maj. Längtar såååååå mycket att få se vår lilla grodd då!!

• Svar på tråden Vi som plussat efter IVF våren 2017
  • shrigley
    Lillflickan skrev 2017-07-12 08:11:13 följande:

Om en timme så vet vi om det finns något där inne. Usch vad nervöst.

Är det idag ni ska göra nytt VUL? Går säkert bra! Jag ska tillbaks imorgon..
  • Lillflickan

Hon hade svårt att se men storleken motsvarade 8+3 och efter mycket letande hittade hon hjärtat. Jag hade svårt att se och vi kunde inte få någon bild för bilden var så dålig. Men det såg bra ut! Wohoo!

• Mickelickan
    Lillflickan skrev 2017-07-12 09:41:35 följande:

Hon hade svårt att se men storleken motsvarade 8+3 och efter mycket letande hittade hon hjärtat. Jag hade svårt att se och vi kunde inte få någon bild för bilden var så dålig. Men det såg bra ut! Wohoo!

Ååååh va skönt!!!
  • shrigley

Åh bra, men nu känns det väl lite bättre? :) Tycker det är svårt att se nåt själv, man brukar ju ligga dumt till s a s.

Håll tummarna för mig imorgon. Just fått nytt IL--dropp o väntar nu på inskrivning.
  • Popetot

Härligt! Skönt att pusta ut lite!
  • minaimaginärabarn

Vilka bra nyheter!
  • Popetot
    Mickelickan skrev 2017-07-10 18:19:05 följande:

Inte kommit mer blod efter det, bara brunt igen... men har haft ont lite till och från idag. Jag har i princip sovit bort hela dagen idag, och brösten ömmar fortfarande så inga symptom har försvunnit iaf. Bara att vänta och se...

Hur har det gått för dig? Något mer kommit?
  • Mickelickan
    Popetot skrev 2017-07-12 14:42:19 följande:
    Hur har det gått för dig? Något mer kommit?
    Ja igår kväll var det lite mörkrött. Idag är det bara brunt igen... man blir ju knäpp!!
  • minaimaginärabarn
    Mickelickan skrev 2017-07-12 17:07:25 följande:

Ja igår kväll var det lite mörkrött. Idag är det bara brunt igen... man blir ju knäpp!!

Jag hade blödningar och rosa flytningar i början av min graviditet. Det är många som har det utan att det är något knas. Men visst blir man knäpp!
Svar på tråden Vi som plussat efter IVF våren 2017