För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Testar alldeles för tidigt och det igår och i morse var det riktigt svagt. Men det här behöver jag inte vrida och vända på. ÄL+9 är det idag, så nu är det bara hoppas att det ökar som det ska.
Positivt idag på BIM-3. Hade mina misstankar (molande). Nu är jag bara så orolig för att det ska sluta som de senaste gångerna
Grattis till alla fina plus! Håller tummarna för resten nu!!!!
Jag är minst 14 dagar efter äl, och inte ett endaste tecken på att mensen skulle vara på g... 14-17 dagar sedan äl, oklart precis när det var, min temp är så knäpp, ligger stabilt sedan äl, men på samma eller nästan en lägre nivå än innan! Skitkonstigt, hade jag inte varit hos läkaren som sa att jag ägglossat skulle jag antagit att det inte blivit något alls bara. Test negativt i fredags och ingen mens. Känner inga tecken längre dock, brösten ät inte ömma längre eller något sånt. Och ingen värk i magen heller. Tror kanske jag ringer mottagningen imorgon och frågar lite ,18 dagar efter äl är väl lång tid för mensen? Jag menar den är inte ens på gång...
Ska hålla tummarna för er, sök hjälp om det inte funkar nu, jag är så glad att jag gjorde det! Eller rättare sagt att hag bytte läkare men det är så skönt att någon som kan detta finns med en mot målet!
Ja det låter lite lurigt och det känns som att det är väldigt många dagar sedan äl. Ring imorgon och se vad de säger om saken.. finns ju annars en chans att du är "låghormonare" och inte får utslag såpass tidigt. Kan ju alltid hoppas :)
Du har nog rätt i att jag borde söka om det inte tagit sig nu..ingen idé att vänta. Har inte mensen kommit imorgon bitti så tar jag ett test, är det negativt så får jag ta mig i kragen och ringa. Vart vände du dig? Går du hos något privat eller allmänt? Känns så svårt att veta vad man ska välja. Tack för att du får mig att ta tag i detta, så svårt att prata om allt när man inte gått ut med försöket bland vänner osv. Håller mina tummar att du får ett bra svar av mottagningen imorgon.
Nyfiken fråga.. men hur mkt pengar lägger ni på
Testa varje månad?
Nyfiken fråga.. men hur mkt pengar lägger ni på
Testa varje månad?
Testar alldeles för tidigt och det igår och i morse var det riktigt svagt. Men det här behöver jag inte vrida och vända på. ÄL+9 är det idag, så nu är det bara hoppas att det ökar som det ska.
Positivt idag på BIM-3. Hade mina misstankar (molande). Nu är jag bara så orolig för att det ska sluta som de senaste gångerna
Grattis till alla fina plus! Håller tummarna för resten nu!!!!