För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fy blir ledsen av att läsa detta, så himla trist att du inte får ta tabletterna som du redan har. Förstår att du hade hoppats nu när du har semester och allt.. hoppas du mår bättre idag och njuter av din semester på bästa möjliga sätt.
Min mens har inte kommit än, trots väldig "mensvärk" igår kväll som höll i sig någon timme. Nåja kan inte göra mer än att vänta.
Precis, det är ju ofta så att semestern gör sitt till.. men jag hoppas jag kan ägglossa på egen hand den här månaden, hoppas hoppas!! Blir så ledsen för jag ville verkligen ha barn innan jag var 28, nu visste jag innan att det inte skulle bli så för bi började inte försöka förrän det var mindre än nio månader dit men nu inser jag att jag inte ens kommer bli gravid innan jag fyller 29, och det känns faktiskt jobbigt, det här följer inte alls min livsplan
Håller tummarna för att du får ägglossning!
kan inte mer än att hålla med, jag skulle "absolut ha vid 25".. fyller 28 om 7 månader. Började dock inte ens försöka för att hinna till 25 men trodde nog inte att det skulle bli såhär "sent" när man tänkte på framtiden. Nu hoppas jag att 27 kan funka och för din del så hoppas vi att 29 blir ditt år . :)
Insåg precis att om det ens blir något så lär jag ju vara 28 när det är dags haha. Haha jaja åldern är ju bara en siffra sägs det.
Puh... såååå lång väntan mellan äl och bim! Har bim ca 27e och tänkte vänta till 28e med att testa, för då åker vi på resa...
någon mer som har bim så sent?
vill så gärna att det ska ha tagit sig nu! Går runt och inbillar mig massa symtom redan, men hur mycket kan man känna av 5 dagar efter äl liksom? Vet att brösten blev större runt bim-3 förra gången, så nu går jag bara runt och klämmer på dem XD
Håller tummarna för att du får ägglossning!
kan inte mer än att hålla med, jag skulle "absolut ha vid 25".. fyller 28 om 7 månader. Började dock inte ens försöka för att hinna till 25 men trodde nog inte att det skulle bli såhär "sent" när man tänkte på framtiden. Nu hoppas jag att 27 kan funka och för din del så hoppas vi att 29 blir ditt år . :)
Alltså jag blir knäpp!
Trodde att jag fick mens bim +3. Hade dock inte alls lika lång mens som jag brukar och inte alls lika mycket mensvärk. Nu fortsätter det dock att småblöda lite då och då.. Inte som vanlig mens, utan mer slemmig (ursäkta...) och mer ljusröd. Kan någon förklara vad som händer?! Tidigt missfall, vanlig mens eller möjligtvis gravid?? Har ej ont, men känner inga gravidsymtom...
Alltså jag blir knäpp!
Trodde att jag fick mens bim +3. Hade dock inte alls lika lång mens som jag brukar och inte alls lika mycket mensvärk. Nu fortsätter det dock att småblöda lite då och då.. Inte som vanlig mens, utan mer slemmig (ursäkta...) och mer ljusröd. Kan någon förklara vad som händer?! Tidigt missfall, vanlig mens eller möjligtvis gravid?? Har ej ont, men känner inga gravidsymtom...
Och inget plus?
Och inget plus?