För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
BIM 31 juli/1 augusti
Menar du vilken dag det gick att ev ana något? Såg något så extremt svagt på ÄL+8, men i princip ingen såg. Sen på kvällen på ÄL+9, dvs igår kväll, så syntes det tydligare. Idag är det fortfarande lika svagt.
ÄL+8
ÄL+9
ÄL+10 (dvs idag)
Plussade svagt igår bim-4 och äl+10. Kände bara på mig att det skulle bli ett + därför testade jag. Nu hoppas jag bara att det går vägen!
Ta bilen på en tur och parkera på en avlägsen väg. Jag har hört diverse saker som folk har gjort när det inte har funnits möjlighet. Duschen, dasset/toan, bastun, på golvet i sovrummet. Bara fantasin som sätter gränser ;)
Plussade svagt igår bim-4 och äl+10. Kände bara på mig att det skulle bli ett + därför testade jag. Nu hoppas jag bara att det går vägen!
Hoppar in här.
Första försöket med barn nr 2.
Är på BIM + 2 idag. Molvärk, känsliga bröstvårtor, fruktansvärt hungrig, inte alls sugen på sött, svagt illamående som kommer och går. Exakt samma symptom som med första barnet fast då var illamåendet riktigt illa. Brukar ha liknande symptom precis innan mensen kommer så eventuellt är det bara ägglossningen som var sen den här månaden. Men OJ vad jag HOPPAS, och OJ vad förhoppningarna ökar ju längre tiden går och ingen mens dyker upp. Vågar typ inte testa mig :P.
Jag börjar bli lite orolig. :(
Skulle ha äl i förrgår enl Flo men ältesterna (CB) har inte gett utslag alls fastän jag testat under alla dagar som kan tänkas va fertila. Förra månaden fick jag inte heller nåt utslag på älstickorna. Innebär det att jag inte haft äl? Bör jag oroa mig? Jag har båda månaderna haft lite lätt molvärk kring de dagar jag borde varit som mest fertil men inget utslag på tester som sagt och inga sedvanliga äggviteflytningar. Fattas bara att ägglossningen ska börja krångla med. Är 32 år.
Mensen kom, så jag ringde in. Fick tid 9/8, så jag får inte ta letrozol, i aug får vi kolla om något ägg släppt sv dig själv, annars blir det ny omgång provera och sedan letrozol. Så less på alla piller! Bröt ihop totalt, jag har ju piller som kan hjälpa mig, och så får jag inte ta dem! Känns så himla kass, man hade ju verkligen velat få försöka nu under semestern när förutsättningarna brukar vara bra . Usch vilket skit, jag visste ju att det kunde bli så i o m att läkaren också har semester men så ledsen jag blev.... hela dagen går åt till att gråta, vilken semesterstart!
Man vill ju bara att kroppen ska funka, och vore det inte illa nog att den inte gör det, så ska man ringa runt och jaga läkartid och få nobben, på värsta hormondagen dessutom?! Nya tag imorgon, men det är fasen inte lätt alla dagar...
Jag börjar bli lite orolig. :(
Skulle ha äl i förrgår enl Flo men ältesterna (CB) har inte gett utslag alls fastän jag testat under alla dagar som kan tänkas va fertila. Förra månaden fick jag inte heller nåt utslag på älstickorna. Innebär det att jag inte haft äl? Bör jag oroa mig? Jag har båda månaderna haft lite lätt molvärk kring de dagar jag borde varit som mest fertil men inget utslag på tester som sagt och inga sedvanliga äggviteflytningar. Fattas bara att ägglossningen ska börja krångla med. Är 32 år.