IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Grattis ni som plussat, så roligt!
Vad trist rebeccamz :( ta hand om dig!
Jag har mens nu, att man blir så jävla besviken/ledsen varje gång, fast jag ju vet att det inte kommer hända naturligt. Så nu ska vi vänta på nästa ägglossning för FET, men som det ser ut nu verkat det bli Sö eller Må och då går det inte för kliniken har helgstängt :((( Så nu har vi oro och ångest för det också..,
Grattis! <3 Förstår känslan av att vara försiktigt glad!
Hoppas att allt gick bra för dig på VULet i veckan.
Själv e jag asnervös inför måndag :S man har verkligen en ängel på ena axeln o en djävul på andra...
Håller tummarna jättehårt för er imorgon! Förstår din skräckblandade förtjusning. Vi har inte VUL förrän den 17/10 och jag är livrädd redan nu. Gravtesten är positiva till max och jag mår okej. Men har varit med om MA tidigare med mer eller mindre tomma fostersäckar när vi väl gjort VUL så vågar inte vara glad över denna graviditet. Längtar till och hoppas på att jag snart kan känna en genuin glädje och våga tro på att detta kan gå vägen. Att inte vänta på ett missfall, utan ett barn <3
Hoppas er oro stillas imorgon och att ni kan känna hopp och glädje därefter. Kram!
Hoppas att allt gick bra för dig på VULet i veckan.
Själv e jag asnervös inför måndag :S man har verkligen en ängel på ena axeln o en djävul på andra...
Det gick bra :) Vi fick se en liten krabat med tickande hjärta som rörde på sig & var i rätt storlek <3 Trodde att oron skulle släppa lite efter VUL men det har det inte gjort :/ Vågar fortfarande inte riktigt tro på det. Nu vill jag bara att veckorna går lite fortare. Hoppas det går bra för dig imorgon! Håller tummarna!
Det gick bra :) Vi fick se en liten krabat med tickande hjärta som rörde på sig & var i rätt storlek <3 Trodde att oron skulle släppa lite efter VUL men det har det inte gjort :/ Vågar fortfarande inte riktigt tro på det. Nu vill jag bara att veckorna går lite fortare. Hoppas det går bra för dig imorgon! Håller tummarna!
Där va ett litet pyre på ca 21mm med tickande hjärta. Idag känns det bra <3