IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Tack! <3 Var du gravid? Höll plusset i sig? Tror inte jag kommer våga tro att jag är gravid förrän jag kan se ett hjärta slå, för så långt har vi aldrig kommit.
Tack! <3 Var du gravid? Höll plusset i sig? Tror inte jag kommer våga tro att jag är gravid förrän jag kan se ett hjärta slå, för så långt har vi aldrig kommit.
Fick plus på TD o har VUL 2/10. Än så länge känns allt "ok", men tiden kan inte gå snabbt nog till den 2:e. Hoppas allt vad jag kan att allt ska se bra ut men tar absolut inget för givet.
Håller tummarna för dig! <3
Efter gårdagens "positiva" test på ruvardag 7 har tankarna farit runt. Tog precis ett nytt test, med kvällsurin, och får ett starkare andra streck än igår. Är på ruvardag 8 idag, imorgon är det två veckor sedan jag tog Ovitrelle. Fick insatt ett tredagars embryo måndag förra veckan. Kan det vara Ovitrellen som spökat ännu? Eller kan man verkligen få positivt test redan på ruvardag 7/8?
Hjälp!
Håller tummarna att det inte är ovitrellen som spökar!! Isåfall.. grattis!! :)
Hej! Ny här. Vilken intressant tråd. Jag genomgår just nu IVF och har TD 22/9. Kan man testa 2 dagar innan med gott resultat? Orkar bara inte med denna väntan. Har mått som en bergodalbanefärd de senaste veckorna så nu vill man ju veta hur allt gått.
Hade TD idag det var negativt mår så jäkla dålig trodde verkligen vi lyckats denna gången eftersom jag inte fått min mens! ????
Hade TD idag det var negativt mår så jäkla dålig trodde verkligen vi lyckats denna gången eftersom jag inte fått min mens! ????
Hej! Ny här. Vilken intressant tråd. Jag genomgår just nu IVF och har TD 22/9. Kan man testa 2 dagar innan med gott resultat? Orkar bara inte med denna väntan. Har mått som en bergodalbanefärd de senaste veckorna så nu vill man ju veta hur allt gått.