IVF start sommar 2017
Du har TD idag? Har du tagit test? :)
Du har TD idag? Har du tagit test? :)
Jättegrattis Vad glad jag blir för din skull
Åh grattis!! <3
Grattis! <3 Förstår känslan av att vara försiktigt glad!
[quote=77991314][quote-nick]FruPäron skrev 2017-09-06 12:24:06 följande:[/quote-nick]Då antar jag att mitt första försök kan räknas som att vara över nu. Jag började blöda i morse, sparsamt men precis som när jag får min mens. Blöder nu ordentligt så det är väl över nu.
Ville så gärna och det gör så ont att ha misslyckats.
Lycka till alla ruvare och ni som plussat <3
Känner med dig <3
Då antar jag att mitt första försök kan räknas som att vara över nu. Jag började blöda i morse, sparsamt men precis som när jag får min mens. Blöder nu ordentligt så det är väl över nu.
Ville så gärna och det gör så ont att ha misslyckats.
Lycka till alla ruvare och ni som plussat <3
Åååh grattis!!! :D
Hoppfullhet - du har testdag idag? Har du testat?
Grattis!! :) vad roligt!
Grattis :) Glad jag blir. Förstår din "försiktiga" glädje. Men vi hoppas försiktigt att det fortsätter i rätt riktning!!
För er som har plussat... hur kände ni dagarna innan TD? Jag har liksom mensvärk fast ändå annorlunda mensvärk. Idag är ruvardag 10 för mig. Jag känner ett lätt tryck på vänstra sidan och trycker jag försiktigt där är kah väldigt öm. Inbillar mig lite att det är på den sidan ägget har fäst sig. Men jag blir tokig... Eftersom BIM är på söndag så är det liksom alldeles föe tidigt för mig att ha mensvärken redan nu. Jag får det alltid samma minut som mensen kommer. Dvs när jag blöder. Så vad sjutton är det jag känner. Svårt att tro det är Lutinus för varför skulle en sån här biverkning komma 3v senare. Det är så länge har jag tagit Lutinus.
Är det någon som kan dela med sig av sin erfarenhet??
[quote=77993231][quote-nick]Hoppfullhet skrev 2017-09-06 21:22:41 följande:[/quote-nick]
"Mensvärk" hade jag från Äggplocket o fram rätt mkt om dagarna till kanske ruvardag 7-8 sen klinga det av lite till att bara göra ont stunder var dag. Men aldrig den här "jättevärken från h-vete" som jag brukar ha vid mens. Ungefär ruvardag 4-5 o framåt har jag haft ont i ländryggen mkt o varit väldigt trött. Lätt yr med.
Håller tummarna för att dina symtom är bra tecken :)
[/quote
Ja, precis.. den där lätta värken har jag också haft ändå sedan Äggplocket. Det avtog under ruvardag 4-5 och sedan lite till och från smärta. Men nu sedan ruvardag 8 har jag haft motvärk och inte den typiska lutinusvullna känslan, utan öm, och ibland mer krampliknandd. Jag brukar som sagt aldrig ha mensvärk så här tidigt. Och den värken är annorlunda.
Jag vet att alla upplever saker på olika sätt men nu klarar jag banimej inte vänta längre. Imorgon köper jag CB för att testa på fredag morgon. Då är det 2 dagar innan TD.