• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • PuLoha
    hggeli skrev 2017-08-03 11:45:36 följande:

Jippi. Vul idag. Såg hjärtat. Såg superfint ut. Vecka 7+0 exakt som beräknat. Så glad :D

Nu kan vi slappna av och veta att just nu är allt bra iaf !

Grattis va kul! :)
  • hggeli
    PuLoha skrev 2017-08-03 11:55:28 följande:

Grattis va kul! :)

Tack så mkt är så glad.:) Lycka till till dig med imorgon!
  • Lykkeliv
    Sofiamy skrev 2017-08-03 08:15:26 följande:

jag såg ju ett positivt vul men oroar mig för KUB, med tanke på åldern kan det ju slå illa, jag ska dit den 23/8 känns som en hel evighet dit! när ska du dit?

Samma dag som du 23/8 och jag har också åldern emot mig....
    Hoppsan2016 skrev 2017-08-03 10:38:05 följande:

Hur gammal är du om man får fråga? Är inte heller superung, på pappret iaf haha

Just därför ska vi göra både kub och nipt.

Jag är också kommen lite till åren, 38 år. Hur gammal är du?
  • Lykkeliv
    hggeli skrev 2017-08-03 11:45:36 följande:

Jippi. Vul idag. Såg hjärtat. Såg superfint ut. Vecka 7+0 exakt som beräknat. Så glad :D

Nu kan vi slappna av och veta att just nu är allt bra iaf !

Så skönt! Grattis
  • hggeli

Hörni fanns det nån Facebook grupp eller hur var det? Är den full? :)

• hggeli
    Lykkeliv skrev 2017-08-03 12:16:49 följande:

Så skönt! Grattis

Tack så jättemycket! :D
  • Starlights

Har varit sååå himla trött den här veckan alltså.. I tisdags somnade jag på soffan och sov nog ett par timmar, igår orkade jag inte göra något alls mellan lunch och middag, låg bara i soffan. Samma känsla idag..
    Huuuur ska jag orka börja jobba efter semester nu på måndag? Jag jobbar på förskola, så har ju full rulle och massa barn runt omkring mig heela tiden, inte direkt så att man kan lägga sig ner och vila.. :O 

• Hoppsan2016
    Lykkeliv skrev 2017-08-03 12:16:18 följande:
    Samma dag som du 23/8 och jag har också åldern emot mig....
    Hoppsan2016 skrev 2017-08-03 10:38:05 följande:

Hur gammal är du om man får fråga? Är inte heller superung, på pappret iaf haha

Just därför ska vi göra både kub och nipt.

Jag är också kommen lite till åren, 38 år. Hur gammal är du?
     Jag är 39 (fyllde i juni och har fortfarande svårt att skriva det haha)
  • Boop3434

Hej. Väntar första barnet och beräknad bf är 8 mars 2018. Mitt inskrivningssamtal är först den 14 aug! Och då kommer jag vara i v11/12 nånting! Känns som en evighet till dess! Ser att ni är flera som gjort vul redan.. är det normalt att vänta så länge som till v12?! När gör man kub/nipt test? Oroar mig för att det blir för sent!

Är lite ensam i det hela också då min sambo inte alls eld och lågor över graviditeten.

• jess06
    Starlights skrev 2017-08-03 13:23:17 följande:

Har varit sååå himla trött den här veckan alltså.. I tisdags somnade jag på soffan och sov nog ett par timmar, igår orkade jag inte göra något alls mellan lunch och middag, låg bara i soffan. Samma känsla idag..

Huuuur ska jag orka börja jobba efter semester nu på måndag? Jag jobbar på förskola, så har ju full rulle och massa barn runt omkring mig heela tiden, inte direkt så att man kan lägga sig ner och vila.. :O 

Jag är också riktigt trött. Har en tös på 11 månader hemma också, tur att hon är så snäll. Med dottern försvann tröttheten vecka 11 så jag lever på det, haha
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?