• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • hggeli
    Malin 729 skrev 2017-07-11 15:25:15 följande:

Hej!jag har plussat i söndags och vill gärna följas åt!

Välkommen. Grattis :D och vad roligt att du vill följas åt med oss.
    Är det första barnet??
  • Dropdeadgorgeous

Hoppar in här jag med och följs gärna åt!

Plussade på självaste midsommar och gick in i vecka 6 idag. Beräknad 6mars. Första barnet och är så pirrig! :)

• LP0
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-07-11 18:02:20 följande:

Plussade på självaste midsommar och gick in i vecka 6 idag. Beräknad 6mars. Första barnet och är så pirrig! :)

Grattis!! Så härligt att plussa på midsommar! Första barnet här med. Är i v.4 :)
  • hggeli
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-07-11 18:02:20 följande:

Välkommen :) andra barnet för mig men vårt första är ett änglabarn som föddes för tidigt. Så första som förhoppningsvis går bra hela vägen.

Vecka 4 för mig. Så väääldigt tidigt än men också så glad och hoppas allt ska gå bra.
  • soffe
    Starlights skrev 2017-07-11 10:37:56 följande:

Fortsatte med lite mer blodblandade flytningar på toalettpappret igårkväll, men än så länge inget mer idag.. Tror ni man skulle blöda mycket om det är ett missfall? Känns som att det var så pass lite blod än så länge, men det kan ju komma mer.. Guud jag blir så orolig.. :/ 

Jag har också haft det idag och är så orolig, men har läst massa och förstått att det kan vara så...håller tummarna för dig också att det inte är någon fara :)
  • LP0
    Echinacea skrev 2017-07-11 19:36:06 följande:

Ni som är i vecka 4, har ni några graviditetssymtom än?

Har haft ömma bröst sen några dagar efter ÄL, jättehungrig ofta, trött och molvärk. Mår lite illa också men inget som är jobbigt. =) är förvånad att ha såhär många symtom så tidigt.
  • Starlights
    soffe skrev 2017-07-11 19:49:08 följande:
    Jag har också haft det idag och är så orolig, men har läst massa och förstått att det kan vara så...håller tummarna för dig också att det inte är någon fara :)
    Som tur är har det inte blivit mycket mer idag. Bara lite på morgonen.. Nu ikväll var det mer svagt brunt på pappret, så jag ser det som ett tecken på att det är gammalt/torkat blod nu.

Men man vet ju aldrig, det kan ju fortsätta i morgon eller börja om igen någon annan dag. Försöker hålla koll på symtomen så att de inte försvinner plötsligt. Men jag har inte haft så många symtom alls hittills förutom ömma bröst, så det är ju inte så mycket att hålla koll på..
  • Starlights
    soffe skrev 2017-07-11 19:49:08 följande:
    Och jag håller tummarna för dig också!! :) Vilken vecka är du i? Jag är v.5 idag (4+6). Har blivit lovad tidigt vul kring vecka 7
  • soffe
    Starlights skrev 2017-07-11 20:31:11 följande:
    Och jag håller tummarna för dig också!! :) Vilken vecka är du i? Jag är v.5 idag (4+6). Har blivit lovad tidigt vul kring vecka 7
    Jag är i vecka 7 (6+0) idag. Det kom kring lunch idag och har varit väldigt lite, bara sett det på pappret...men hoppas att det inte blir mer bara. Jag har inte heller så mycket symptom, har varit trött och haft "mensvärk", har varit väldigt trött idag och haft "mensvärken" så har mest vilat hela dagen och hoppas att allt är bra imorgon.
    Fortsätter det skulle jag också vilja boka vul. Försöker att inte tänka på det men det är lättare sagt än gjort.
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?