• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Isathe
    Lanza2017 skrev 2017-09-12 13:49:44 följande:
    Ja det stämmer så kört är det ju inte för dig än, ha hoppet uppe vet att det är svårt och den här väntan på allt, på äl på bim på mens riktigt seegt! Hoppas verkligen du plussar nu så du slipper utredning samtidigt är det också en trygghet o ha det! men håller alla tummar för dig att du plussar denna månad uppdatera gärna hur det går för dig :))
    Ja jätte skönt att ha utredningen så nära inpå. Tack för att du håller tummarna.

Hur ligger du själv till? när hade du BIM och när är BF? Grattis!!
    Ska uppdatera så gott jag kan!
  • Lanza2017
    Isathe skrev 2017-09-12 13:53:43 följande:

Ja jätte skönt att ha utredningen så nära inpå. Tack för att du håller tummarna.

Hur ligger du själv till? när hade du BIM och när är BF? Grattis!!

Ska uppdatera så gott jag kan!

Tack!

Jag hade bim nu i söndags och plussade då digitalt tog ett test som visade svagt i fredags och även ett digital test som visade negativt i fredags så var helt förstörd men så plussade jag 2 dagar efter, hormonerna stiger ju rejällt varannan dag typ. så har väl bim i maj ngn gång :))

hoppas verkligen du också plussar ja gör det, går in här o kikar då och då:))
  • Bajkal
    Lanza2017 skrev 2017-09-12 10:40:28 följande:

Tycker du borde avvakta några dagar till är du endast på äl + 10 så kan det vara svårt att se strecket vissa har då även helt blankt för att sedan plussa, ser du något så är det bara bra men det kommer ju öka succesivt om du nu är gravid och bli riktigt starkt :)

Jag plussade svagt äl + 14 för att plussa starkt äl + 16 är ju väldigt olika för alla ändå! lycka till hoppas du blir gravid denn månas och alla andra som kämpar på:))

Jo men det är något på gång. Vet det. Och jag är kanske på ÄL + något helt annat :) Gissade bara. Men eftersom strecket är så svagt kanske det inte tar sig ändå... får se.., :/
  • Vick

Hade trådiga flytningar den 29/8 och 30/8. Den 31/8 var det över, så jag antar att jag hade ÄL någon av dom dagarna. Och i så fall har jag BIM idag/imorgon/på torsdag! När tycker ni att jag borde testa mig? :)

Vill ju veta, men är samtidigt orolig för ett negativt test och hamna i tankar som "det kanske kan vara ett plus ändå"...

• jesssicahansen
    babisnrfyrasnart skrev 2017-09-11 23:37:21 följande:

Jag hade bim i lördags

Fortfarande ingen mens

Fick NO på rfsu digitala igårkväll :(

Verkar kört... Någon som har erfarenhet utav det testet? Hoppas på ett plus :)

Men känns som om mensen kommer vilken sekund som helst

Jag hade beräknad mens i lördags med och har trott att jag var gravid då mensen blev 2 dagar sen och har haft symtom.

Valde att inte ta något test utan vänta, och igår började jag blöda.

På kvällen kände jag mig så öm vid äggstockarna och hade hemskt ont i magen att jag verkligen låg och gnydde på kvällen.

Men tror jag har fått en cysta på högra äggstocken, känns så. Och därför jag känt av illamående, kissnödig hela tiden & äl-smärta sen ägglossningen :(
  • babisnrfyrasnart

Åh:( hoppas att det tar soffan nästa månad för dig!

Min kommer nog när som.

Jag har pco, vilket för mig gör att jag har graviditetsymtom varje månad:(

Vi har försökt i två år och fem månader nu. Ger snart upp:(

Hur länge har ni försökt?

Jäkla cystor! Ställer verkligen till det i kroppen

• Taliya

Kunde såklart inte hålla mig ifrån att testa idag igen. Fick ju ett supersvagt streck igår med gravkollen sticka. I morse vid sju tog jag ett, hade dock endast sovit tre timmar och det vart nog väldigt utspätt, så det vart ju väldigt negativt ???? usch vad jobbigt det var.

Men sen sov jag mellan 8 och 13.. tog förstås ett till test och det visade detta:

Positivt va?

• Lanza2017
    Taliya skrev 2017-09-12 16:30:37 följande:

Kunde såklart inte hålla mig ifrån att testa idag igen. Fick ju ett supersvagt streck igår med gravkollen sticka. I morse vid sju tog jag ett, hade dock endast sovit tre timmar och det vart nog väldigt utspätt, så det vart ju väldigt negativt ???? usch vad jobbigt det var.

Men sen sov jag mellan 8 och 13.. tog förstås ett till test och det visade detta:

Ja visst ser det positivt ut GRATTIS :))

Positivt va?

• Lanza2017

[quote=78010328][quote-nick]Lanza2017 skrev 2017-09-12 17:40:03 följande:[/quote-nick][/quote]

ojj vad hände? hehe Grattis till plusset :))

• Aurora1988
    Taliya skrev 2017-09-12 16:30:37 följande:

Positivt va?

Helt klart positivt!

Grattis!! :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017