• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • marsen
    LifeOfBullshit skrev 2017-09-10 23:55:37 följande:

BIM+7 och fortfarande ingen mens. Dock ont i magen när jag ställer mig upp hastigt eller spänner mig vid t.ex. orgasm och är tröttare än jag orkar med (haha). Ibland tycker jag också att det luktar konstigt i delar av lägenheten, saker min man inte känner av. Dock testade jag minus igår morse. Känns hopplöst. Vem ska jag ringa för att kolla upp vad det är för fel på mig? 1177? Är det ens möjligt att vara gravid trots minus så långt efter BIM? :(

Har du regelbunden mens? Ta kontakt med din barnmorska så kan ni ta ett serum hcG istället.
  • LifeOfBullshit
    marsen skrev 2017-09-11 00:17:55 följande:

Har du regelbunden mens? Ta kontakt med din barnmorska så kan ni ta ett serum hcG istället.

Jag har regelbunden mens i vanliga fall, ja! ^^ Aldrig varit med om något liknande någonsin...

"Min barnmorska" blir då alltså...? Om jag inte har varit hos en någonsin... Vem ringer jag då? Hehe
    BIM 30:e September 2017
  • jesssicahansen
    LifeOfBullshit skrev 2017-09-11 00:45:37 följande:

Jag har regelbunden mens i vanliga fall, ja! ^^ Aldrig varit med om något liknande någonsin...

"Min barnmorska" blir då alltså...? Om jag inte har varit hos en någonsin... Vem ringer jag då? Hehe

Du ringer en barnmorska i din kommun ;)
  • Bajkal

Aaaaaargh!!!

Dagens test, apotek hjärtats. Så jevla svagt, menlöst att fota. Borde det inte bli starkare varje dag?? Det är dock väldigt tidigt tror jag. Hade jag kunnat beräkna en normal BIM kanske det skulle vara flera dagar iof....

Men ändå?!

Brösten ömmar idag, men har nog ingen molvärk. Det var tydligare hela veckan men nu lugnare.

Kanske blir samma igen, tidigt MF eller kemisk. :(

• Hippo83
    malikan skrev 2017-09-10 19:22:08 följande:
    Hade tänkt idag men fick mens imorse :(
    Tråkigt, bara att ladda för nästa månad säger jag positivt fast man inte känner det så. Testade själv imorse, neg men inget tecken på mens så jag försöker leva på hoppet ett tag till.
  • marsen

Alltså... Trodde inte på gravtestet igår för det tog sån tid att ens bli ett svaaagt streck. Gjorde ett nytt idag och ett klart synligt streck visade sin inom 5 minuter. Men jag vågar ändå inte tro på det!

Min sambo längtar ihjäl sig efter biologiska barn. Jag har två sedan innan . vill berätta för han nu nu nuuuu! Men tänk om testen inte stämmer?!! Fick med dem gratis när jag köpte LH-stickor så tänker att de är nå B-märke. Vet inte vad det är för märke. Låg i gröna sånna foliepåsar.

Men strecket SYNS! BIM -4

• Bajkal
    marsen skrev 2017-09-11 09:28:30 följande:

Alltså... Trodde inte på gravtestet igår för det tog sån tid att ens bli ett svaaagt streck. Gjorde ett nytt idag och ett klart synligt streck visade sin inom 5 minuter. Men jag vågar ändå inte tro på det!

Min sambo längtar ihjäl sig efter biologiska barn. Jag har två sedan innan . vill berätta för han nu nu nuuuu! Men tänk om testen inte stämmer?!! Fick med dem gratis när jag köpte LH-stickor så tänker att de är nå B-märke. Vet inte vad det är för märke. Låg i gröna sånna foliepåsar.

Men strecket SYNS! BIM -4

Åh vad roligt!!!! Hoppas det håller i sig!

Jag får inte starkare.... :/
  • Bajkal

Men igår! Fick jag riktigt illamående ett par gånger, morgonen, mitt på dagen och sent på kvällen (fast jag låg ner)

Tyckte det kändes som det jag hade förra gången... minns inte exakt men något påminnande iaf.

Illamående som liksom rör sig i hela kroppen och jag vill flämta som en hund. Haha

Idag bara lite. Orolig bara för testen tar sig inte riktigt tycker jag... och ingen molvärk idag. Ömma bröst iaf...

• Jooosen

Äl +2-3 dagar. Hade äl flytningar innan äl men de har fortsatt till efter! Kommer geléaktiga flytningar fortfarande. Och ja vet att äl var för några dagar sen. Nån som haft liknande? Hoppas det är ett bra tecken :p...

Försöker med första barnet sen april 2017
Svar på tråden Vi med BIM September 2017