Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hänger på här, hade egentligen lovat mig själv att stå utanför alla såna här trådar den här månaden eftersom jag blev så ledsen förra månaden när det kändes som att alla andra blev gravida och jag inte blev det. Det är vårt tredje försök med första, jag längtar så att jag håller på att gå åt - maken lider med mig för att jag blir så ledsen och har så mycket känslor utanpå kroppen hela tiden. Senaste veckan har jag fått inte mindre än fem (!) frågor från olika håll om inte vi är gravida... En familjemedlem hade till och med hade räknat ut när en bebis tillverkad under vår semester kunde tänkas födas - VEM GÖR SÅ? Fick den kommentaren på en middag så jag blev så paff att jag inte ens sa något..
I alla fall, hade ägglossning den 5:e, så det borde vara en vecka till mens (19:e), tror dock inte att jag har så långt mellan ÄL och mens, får se när mensen dyker upp - har den inte kommit på fredag så tar jag nog ett test då. Har lite känningar på något sen igår, hade samma förra månaden, molvärk, ömma bröst osv. Svårt det här att förstadierna till mens och tidiga graviditetstecken är typ samma...
Jag blir inte klok! Trodde att jag fick mens i helgen efter att ha plockat ut spiral för tre veckor sedan. Jag blödde dock väääldigt lite, behövde inte tampong och trosskydd var knappt behövligt. Och idag har jag "trådiga" flytningar och ont i tjejmagen, dock har jag haft det ett bra tag.
Gyn såg dock små äggblåsor förra onsdagen och en väldigt tunn slemhinna. Ska man inte ha en tjock slemhinna innan mens? Och kan man ha små äggblåsor trots gravid?
Tycker att jag har haft så mycket symptom, men det visar såklart negativt på gravtest. Illamående, ömma bröst, ont i bröstvårtorna när jag "ryser" (precis så har det varit vid tidigare graviditeter), ont i bäckenet och fogarna,
Tack Lanza2017 och Aurora1988 !!
Har inte varit aktiv här på 1 vecka och oj vad ni har skrivit ;) över 200 meddelanden! Jag tror jag har ägglossning imorgon eller torsdag. Äntligen! Tog ett ältest idag och det var nästan positivt. Vi fick till det i måndags och nu ikväll... jag hoppas vi kan vara aktiva imorgon med :) jag hade hoppats att det skulle ta sig förra månaden men mensen kom 2 sept. Nu är BIM ca 28 sept. Känns så långt dit!!
Det verkar vara så många i tråden som plussar! Grattis :)
Är på ca Äl+9 idag. Känner inte av någonting. Så himla tråkigt för jag var väldigt glad för att vi prickade ÄL. Tog test idag som var negativt men kan ju vara för tidigt men ändå har tappat hoppet denna gång. BIM är inte förens 22.e sept
Är på ca Äl+9 idag. Känner inte av någonting. Så himla tråkigt för jag var väldigt glad för att vi prickade ÄL. Tog test idag som var negativt men kan ju vara för tidigt men ändå har tappat hoppet denna gång. BIM är inte förens 22.e sept
Fick fixa in bilderna i datorn, ser ni ??
Åh:( hoppas att det tar soffan nästa månad för dig!
Min kommer nog när som.
Jag har pco, vilket för mig gör att jag har graviditetsymtom varje månad:(
Vi har försökt i två år och fem månader nu. Ger snart upp:(
Hur länge har ni försökt?
Jäkla cystor! Ställer verkligen till det i kroppen
Jag ÄR gravid! Svaagt positivt BIM -5. Igår BIM -4 så starkt att jag vågade berätta för sambon. Idag syns det även på kvällsurinen! :D