Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Jag hade molvärk fram tills jag plussade typ men har även alltid haft mensvärk 1 vecka innan mens så var inte alls säker det e ju olika för alla. hur brukar du ha annars?
Du ringer en barnmorska i din kommun ;)
Jag hade molvärk fram tills jag plussade typ men har även alltid haft mensvärk 1 vecka innan mens så var inte alls säker det e ju olika för alla. hur brukar du ha annars?
Grattis till alla pluss! :D
Hur tidigt kan man egentligen få ett plus?
Det kan ju vara positivt det med vem vet det jag kände skillnad på var att det drog rejällt i ligamenten samt molade o högg till lite här o var, det e ju så svårt o säga som många säger så är det väldigt många lika symptom vid både grav o mens, men avvakta o se hur det utvecklar sig har ni träffat äl då?
Skam den som ger sig. Ganska oregelbunden cykel och framförallt väldigt lång. Testat med äl test sen ca 2 v tillbaka för att verkligen inte missa äl men hade lite gett upp hoppet att den ens skulle komma. Men idag så, på dag 23 är det ett starkt streck nog att tro på. 12 h mellan testerna så det händer snabbt. Hinner inte få till det förens imorgon kväll då sambon jobbar, hoppas det räcker:)
Det ser ut som ett positivt streck :) jag hade väldigt svagt streck på bim -2 och testade negativt med clearblue digital samma dag så blev helt förstörd och tänkte att det va kört dena månad med. men på bim dagen så plussade jag med det digitala fast med morgon urin då. kan nog med att säga grattis till dig tror det kmr vli starkare längre fram :))
Det här med ägglossningstest. Om man får plus på stickan exempelvis idag, men även har plus på stickan under hela nästa dag. Alltså under 48h.
Har man ägglossning 24-36 timmar efter första pluset eller från nästa dag?
Blir inte riktigt klok på det här haha :)
Skam den som ger sig. Ganska oregelbunden cykel och framförallt väldigt lång. Testat med äl test sen ca 2 v tillbaka för att verkligen inte missa äl men hade lite gett upp hoppet att den ens skulle komma. Men idag så, på dag 23 är det ett starkt streck nog att tro på. 12 h mellan testerna så det händer snabbt. Hinner inte få till det förens imorgon kväll då sambon jobbar, hoppas det räcker:)