Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Jag hade bim i lördags
Fortfarande ingen mens
Fick NO på rfsu digitala igårkväll :(
Verkar kört... Någon som har erfarenhet utav det testet? Hoppas på ett plus :)
Men känns som om mensen kommer vilken sekund som helst
De borde de göra. Ägget släpper 12-48h efter positivt äl test. Och lever sedan ca 1dygn. Har ni fått till det något innan?
Nu då! Tog ett till Lloyds nu precis när jag vaknade. Jag SER! Igår var det nästan en illusion i jämförelse.... HOPPAS någon ser på skit-upplösningen här på FL
Det har iaf ökat, är dock orolig ändå eftersom jag inte vet hur länge det gått sen ÄL. (Ni som läst tidigare). Min gissning är att idag är ÄL + 10 ca
Mår illa idag igen. Hade lite mensvärk när jag snoozade i sängen. :)
En av bilderna är med blixt, tycke rinte det syns lika bra.
Tycker du borde avvakta några dagar till är du endast på äl + 10 så kan det vara svårt att se strecket vissa har då även helt blankt för att sedan plussa, ser du något så är det bara bra men det kommer ju öka succesivt om du nu är gravid och bli riktigt starkt :)
Jag plussade svagt äl + 14 för att plussa starkt äl + 16 är ju väldigt olika för alla ändå! lycka till hoppas du blir gravid denn månas och alla andra som kämpar på:))
Jaha, ÄL+14 idag och beräknad mens.... Men än lyser den med sin frånvaro.
Det brukar börja med bruna flytningar kvällen innan, än inte kommit något. Kommer mensen idag har jag en cykel på 29 dagar, jag har haft upp till 31 dagar, så senast på torsdag borde mensen komma.
Jag har mensvärk och spänningar i magen till också från, får värmevallningar ibland och till och från ömma bröst. Men säkert helt vanliga symtom innan mens.
Tagit ett negativt test i lördags morse så har egentligen inga jätte stora förhoppningar om att plussa men ändå så är den en jobbig väntan!!
Förstår hur det känns men det är inte kört så länge mensen håller sig borta, vänta någon dag till o testa dig om inte mensen dyker upp, vissa är låg hormonare och då visas det knappt något förrän bim dagen eller efter :)) hoppas du får ett plus snart!
Förstår hur det känns men det är inte kört så länge mensen håller sig borta, vänta någon dag till o testa dig om inte mensen dyker upp, vissa är låg hormonare och då visas det knappt något förrän bim dagen eller efter :)) hoppas du får ett plus snart!
Då försöker vi igen..
försök nr9 till första.
Beräknad bim 27/9.
Tog ältest och tror det är på g nu. Jag håller tummarna för er alla. :)
Tack för peppen. Läste att du plussat svagt på ÄL+14 och starkt på ÄL+16.
Jag testade ju på äl+11. Så bara hålla tummarna, annars väntar utredning 21/9