Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Alltså... Trodde inte på gravtestet igår för det tog sån tid att ens bli ett svaaagt streck. Gjorde ett nytt idag och ett klart synligt streck visade sin inom 5 minuter. Men jag vågar ändå inte tro på det!
Min sambo längtar ihjäl sig efter biologiska barn. Jag har två sedan innan . vill berätta för han nu nu nuuuu! Men tänk om testen inte stämmer?!! Fick med dem gratis när jag köpte LH-stickor så tänker att de är nå B-märke. Vet inte vad det är för märke. Låg i gröna sånna foliepåsar.
Men strecket SYNS! BIM -4
Men igår! Fick jag riktigt illamående ett par gånger, morgonen, mitt på dagen och sent på kvällen (fast jag låg ner)
Tyckte det kändes som det jag hade förra gången... minns inte exakt men något påminnande iaf.
Illamående som liksom rör sig i hela kroppen och jag vill flämta som en hund. Haha
Idag bara lite. Orolig bara för testen tar sig inte riktigt tycker jag... och ingen molvärk idag. Ömma bröst iaf...
Äl +2-3 dagar. Hade äl flytningar innan äl men de har fortsatt till efter! Kommer geléaktiga flytningar fortfarande. Och ja vet att äl var för några dagar sen. Nån som haft liknande? Hoppas det är ett bra tecken :p...
ÄL+7 här idag! Någon som ligger ungefär lika i tiden?
Nu börjar jag bli otålig! Beställde hem testa-tidigt-tester igår...
Tänkte testa på torsdag eller fredag, ÄL+10 eller+11.
Jäkla väntan nu....
ÄL+7 här idag! Någon som ligger ungefär lika i tiden?
Nu börjar jag bli otålig! Beställde hem testa-tidigt-tester igår...
Tänkte testa på torsdag eller fredag, ÄL+10 eller+11.
Jäkla väntan nu....
Idag är jag på äl+13. Mensen är beräknad tills imorgon, men kan lika gärna komma någon gång från idag till torsdag.
Har inte några direkta symtom på varken de ena eller de andra, lite ont i magen ibland, lätt molvärk.
Ursäkta infon, men till och från "bubblar" det till i underlivet och jag tänker att där kom mensen men icke....
Hoppas den håller sig borta i ca 9 månader, dock gjorde jag ju ett negativt gravtest i lördags morse så jag har egentligen inga större förhoppningar utan försöker ställa in mig på att starta vår utredning 21/9
Äl +2-3 dagar. Hade äl flytningar innan äl men de har fortsatt till efter! Kommer geléaktiga flytningar fortfarande. Och ja vet att äl var för några dagar sen. Nån som haft liknande? Hoppas det är ett bra tecken :p...
Jag är på ÄL+8 idag, så ungefär lika!
Är också riktigt otålig!
Börjar känna av en massa symptom (eller PMS? Eller inbillning?) så vill bara testa nu! Men har bestämt mig för att vänta till ÄL +14. Ska försöka iaf!
Känner du nånting?
Idag ser testet ut så här. BIM -4. Törs jag berätta för sambon att han ska bli pappa??