Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Oh vad bra! Vart köpte du det?
Ja jag kände ÄL väldigt starkt denna gången eftersom jag slutat med p piller precis. Därför tänker jag att varje känsla jag har gör att jag tänker att det kanske är så här mensen känns efter p piller?!
Kan liksom inte veta om det är mens eller gravid.
Måste vara jobbigt att hinna tänka efter och särskilt känna efter så mycket när du jobbar också. Men snart vet du ;)
Ovissheten är nästan jobbigast.
Kunde såklart inte hålla mig. Ser ut att vara något streck där.... svårt att ta in. Jag anade ju...men ändå känns det så overkligt när det knappt märks något?!
Haha
Jag ska testa tisdag morgon igen när jag får den som säger 1-2 veckor gravid t.ex så får vi se... är försiktigt positiv.
Första försöket till nr 2. Använde oss av clearblue dubbel hormonindikator. För att få fram EXAKT ÄL.
Kunde såklart inte hålla mig. Ser ut att vara något streck där.... svårt att ta in. Jag anade ju...men ändå känns det så overkligt när det knappt märks något?!
Haha
Jag ska testa tisdag morgon igen när jag får den som säger 1-2 veckor gravid t.ex så får vi se... är försiktigt positiv.
Första försöket till nr 2. Använde oss av clearblue dubbel hormonindikator. För att få fram EXAKT ÄL.
Håller tummarna för dig. Vilken typ av behandling har du? Fått spruta för att ägget ska släppa också?
Jag har också PCO men får ingen hjälp för än vi försökt i 1 år själva, därför jag är nyfiken!
Tack för att du delar med dig!
Ja de är verkligen sjukt, ska prova ringa dom en gång till och får jag inget napp så ska jag ringa en privat jag hittat i annan stad. Min önskan är ju att iaf få komma och titta så jag verkligen har ägg som mognar och släpper och min passage i äggledarna, sen kolla upp killens simmare så dom fungerar.
Den lilla fördelen är att jag iaf har regelbunden mens och får utslag på ägglossningsstickorna, däremot är de ju ingen garanti att de släpper något ägg för det, tyvärr. Jag känner ju av min ägglossning då jag får ont precis i dagarna kring det, men de är ju heller ingen garanti för att något ägg släpper.
Skulle behöva gå ner några kilo men de är så fruktansvärt tråkigt....
Haha
Haha
Visst borde det bli starkare då?
Hmm, antar att det inte syns här på fl men syns tydligare i verkligheten... det kanske bara är spökstreck... Typ ÄL+9 idag, så det är extremt tidigt...
Då var det dags att byta grupp till den här för bim i september. Försök nummer 21 väntar om knappt två veckor och jag försöker hålla hoppet uppe, men det känns svårt i dagsläget. :(