Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Jaha där kom mensen så jag hoppar ur denna tråden. Känns dock lite skönt att kroppen kom igång efter missfallet precis när jag hade beräknat. Hade tänkt testa nu på morgonen men behöver inte nu längre då. Lycka till alla andra :)
Jag är visst lite trött så här på morgonen haha. Jag kan lika gärna stanna kvar i gruppen! Ny äl ca 15 sept och BIM 29e sept om alla beräkningar stämmer.
Jag tycker inte om ovissheten. Jag vet ju att jag mår annorlunds och för varje dag känner jag pytte pytte mer symptom. Så jag anade att jag var gravid. Då är det bättre att testa och veta. Sen kan man aldrig veta om man lyckas behålla det eller inte. Men jag kommer göra allt för att lyckas behålla det. Äter och dricker redan som om jag vore gravid.
Tack! Min sambo tycker ej vi ska ta ut npgot i förskott. Men ser fram emot att testa med det digitala på tisdag.
Testade positivt idag BIM-2, första försöket till första barnet! Är helt skakis!
Testade positivt idag BIM-2, första försöket till första barnet! Är helt skakis!
Ja de är väl klart. Förstår dig. Det är svårt att vänta. Jag tog ett ÄL test bara för skoj skull nu och det var suuuuperstarkt. Men hört att ÄL test även kan reagera på mens så det är bara att vänta och se. Men jag känner ju som du. Något känns så annorlunda. Om testen kommer idag ska jag testa med babyplan imorgon tänkte jag. Så. Jäkla. Ivrig.
Grattis till alla som pussat!! :D
Jag är på äl+10 idag och tog ett predictor early. Helt negativt. Tror ni det är helt kört för mig denna månaden? :(