Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Stort grattis till alla som plussat!!!! Och styrkekramar till er som inte gjort det!!!! Jag fick jättekonstigt mens nu och haft det så senaste tre månaderna, ska ringa och tjata till mig en tid hos gyn. Kramar och lycka till.
Fytusan vad jag lider med er. All väntan och allt hopp, vi ligger ju ett år efter er (började 2016) men vi har ju nu fått hjälp och bara de är en tröst. Så jag håller tummar och tår att ni får träffa läkare som dom som vi har haft!
Men du får absolut inte tänka att det inte är meningen att du ska bli mamma! snarare att du kommer bli den bästa av mammor för ditt barn kommer vara så otroligt efterlängtat!!!
Åh vad kul! Grattis :)
Men hallå fuskis!!! Haha! Men där är nåt ju!!! Va roooligt! :D grattis!!!
Grattis! Du är ju gravid!
Jag testade dagen efter ett liknande och fick negativt på första ditgitals men en dag senare positivt. Så blondiner besviken om inte digitala fångar upp det direkt :)
Alltså autocorrect haha!
Tog ett test ikväll och det visade ett svagt plus bim -5 ska ta ett digitalt i helgen så det känns mer säkert men kan inte smälta detta än vill typ gråta av lycka samtidigt som jag är galet rädd för spökstreck. Men plusset var blått och synligt efter ca 1min
Hittade just denna tråd.. har hängt i den andra "vi som vill plussa i september"-tråden. Verkar dock vara mer aktivitet här. Så testar med min frågeställning här istället och hoppas att någon kan ge mig lite input:
Jag har bim imorgon (enligt app).. men cykeln har varierat mellan 28-32 dagar. Imorgon är dag 31. Idag är alltså dag 30, och 12 dagar efter äl, testade med äl-test och det blev positivt för 12 dagar sen..
Imorse gjorde jag ett gravtest, negativt. Har haft mensvärk sen i måndags, blev då övertygad om att mensen var på G, att den skulle komma tidigare dvs tisdag eller onsdag. Men idag har jag ingen mensvärk.. och negativt gravtest. Betyder det att det är kört?
Negativt på äl+12 känns som att det är ganska självklart negativt och att det inte blev något denna månad heller.. någon som vet om det är kört? Eller kan de fortf ha blivit av? :)
Testade positivt idag BIM-2, första försöket till första barnet! Är helt skakis!
Hittade just denna tråd.. har hängt i den andra "vi som vill plussa i september"-tråden. Verkar dock vara mer aktivitet här. Så testar med min frågeställning här istället och hoppas att någon kan ge mig lite input:
Jag har bim imorgon (enligt app).. men cykeln har varierat mellan 28-32 dagar. Imorgon är dag 31. Idag är alltså dag 30, och 12 dagar efter äl, testade med äl-test och det blev positivt för 12 dagar sen..
Imorse gjorde jag ett gravtest, negativt. Har haft mensvärk sen i måndags, blev då övertygad om att mensen var på G, att den skulle komma tidigare dvs tisdag eller onsdag. Men idag har jag ingen mensvärk.. och negativt gravtest. Betyder det att det är kört?
Negativt på äl+12 känns som att det är ganska självklart negativt och att det inte blev något denna månad heller.. någon som vet om det är kört? Eller kan de fortf ha blivit av? :)