• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Milou3
    Flansen skrev 2017-09-01 08:25:55 följande:

Grattis till alla som pussat!! :D

Jag är på äl+10 idag och tog ett predictor early. Helt negativt. Tror ni det är helt kört för mig denna månaden? :(

Nej det är inte kört. Är PE negativt äl+12 så kanske.
  • Flansen
    Milou3 skrev 2017-09-01 08:47:12 följande:

Nej det är inte kört. Är PE negativt äl+12 så kanske.

Tack för pepp. Får hålla ut några dagar och testa igen sen. Ska aldrig mer testa tidigt:(
  • Victoria K

Fortfarande ingen mens trots ganska kraftig mensvärk imorse, igår morse och på onsdagsmorgonen. Lite lustigt...för det känns verkligen som att den ska komma så fort jag kissat. Vanligtvis har jag lite mensvärk dagen innan mens och väldigt kraftig precis innan den kommer, men nu har jag ju haft det i 3 dagar!?

Annat symptom, om man vågar säga så, är ömma bröstvårtor samt att de är större och det syns massa ådror på dem, även på vårtgården. Kanske ser jag det för att jag vill se det, men jag vill nog minnas att det inte var så förra cykeln.

Idag är det BIM-2 eller 3.

• evve88
    Victoria K skrev 2017-09-01 09:01:55 följande:

Fortfarande ingen mens trots ganska kraftig mensvärk imorse, igår morse och på onsdagsmorgonen. Lite lustigt...för det känns verkligen som att den ska komma så fort jag kissat. Vanligtvis har jag lite mensvärk dagen innan mens och väldigt kraftig precis innan den kommer, men nu har jag ju haft det i 3 dagar!?

Annat symptom, om man vågar säga så, är ömma bröstvårtor samt att de är större och det syns massa ådror på dem, även på vårtgården. Kanske ser jag det för att jag vill se det, men jag vill nog minnas att det inte var så förra cykeln.

Idag är det BIM-2 eller 3.

Med båda mina graviditeter var mitt första tecken ådror på brösten och även mensvärk :) så lycka till!
  • Victoria K
    evve88 skrev 2017-09-01 09:15:27 följande:

Med båda mina graviditeter var mitt första tecken ådror på brösten och även mensvärk :) så lycka till!

Tack! Ja, jag har fortfarande liiiite hopp kvar. Men vill inte tro för mycket.

Det här är vårt 8:e försök på första barnet, jag vet att det inte är mycket, men usch det känns som en evighet! Vill att det ska ta sig nu :)
  • evve88
    Victoria K skrev 2017-09-01 09:23:43 följande:

Tack! Ja, jag har fortfarande liiiite hopp kvar. Men vill inte tro för mycket.

Det här är vårt 8:e försök på första barnet, jag vet att det inte är mycket, men usch det känns som en evighet! Vill att det ska ta sig nu :)

Förstår dig! Vi håller på att försöka skaffa vårt andra barn, har en son på snart två år. Man blir så otålig ! Håller tummarna för dig :)
  • crx

Aaaah

Fint skuggstreck på RFSU igår kväll. Än engång starkare än det tidigare så blev jätteglad! I morse knappt synbart.

Temp bra, men haft mensvärk igår och nu med. En obehaglig svag molvärk.... vet inte vad jag ska tro.

BIM -1 :(

• crx

Alltså det nya testet i morse blev knappt synbart. Inte det som jag tog igår

Svar på tråden Vi med BIM September 2017