• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • skorpio
    Kontrollfreak skrev 2017-08-12 17:26:43 följande:

Idag har jag köpt en early graviditetstest från CB. Står att det kan ge utslag från 6 dagar innan mens. Någon som har erfarenhet av det testet? Tänker testa imorgon på morgonen, hoppas hoppas. Idag har jag varit trött som vanligt men också haft mer känningar i brösten. Dock har jag också haft lite känningar i magen. Lite ont men inte så farligt. Dock hade jag även en brunaktig flytning. Nu börjar jag bli rädd för att om jag är gravid att det är utomkvedskap.. fan vad man nojjar! O så det där jäkla Google haha...

Nej aldrig testat de testet, men oj Oki , men de kan va en graj behöver ej betyda knas <3 Google e bra i många lägen Men fan lika kasst oxå, ger en skräck exempel som kanske e minimal ! Hoppas på de bästa
  • Zanda

Jag ser ett jättesvagt på nedersta bilden, inget på de andra! Men testa igen!

• skorpio
    Zanda skrev 2017-08-12 20:17:32 följande:

Jag ser ett jättesvagt på nedersta bilden, inget på de andra! Men testa igen!

ostarihavet skrev 2017-08-12 19:20:58 följande:

Hoppar in! Bim om en vecka. Detta är Spök antar jag? Låna mig gärna era ögon!

Alltså ja jag tycker kanske mig se ett jätte svagt ocå , men testa närmre bim , stå ut till iallafall bim-4
  • Hjärtat80

Hej! Hoppat in här! BIM 25/8. Är på äl +4 idag och har under em fått världens ilningar i brösten samt mensvärk till och från.???? Vi har 2 barn sen innan som är 7 och 8,5 så detta kan bli en liten sladdis. ????
    Första barnet är IVF pga endometrios men andra är naturlig så jag hoppas verkligen att det ska funka naturligt även nu. Detta är andra försöksmånaden.

• skorpio
    Hjärtat80 skrev 2017-08-12 20:54:48 följande:

Hej! Hoppat in här! BIM 25/8. Är på äl +4 idag och har under em fått världens ilningar i brösten samt mensvärk till och från.???? Vi har 2 barn sen innan som är 7 och 8,5 så detta kan bli en liten sladdis. ????

Första barnet är IVF pga endometrios men andra är naturlig så jag hoppas verkligen att det ska funka naturligt även nu. Detta är andra försöksmånaden.

Å härligt hoppas de går bra å blir ett plus
  • Hjärtat80
    skorpio skrev 2017-08-12 20:57:39 följande:
    Å härligt hoppas de går bra å blir ett plus
    Tack ??
  • Bean

Tog ut min p-stav i december och ska försöka bli gravid med nummer 3. Är på bim +3 idag. Har tagit ett test som visar svagt positivt tror jag ??

• skorpio
    Bean skrev 2017-08-12 21:21:23 följande:

Tog ut min p-stav i december och ska försöka bli gravid med nummer 3. Är på bim +3 idag. Har tagit ett test som visar svagt positivt tror jag ??

Men Åå vad roligt grattis om de nu e plus som du tror
  • Bean
    skorpio skrev 2017-08-12 21:40:36 följande:

Men Åå vad roligt grattis om de nu e plus som du tror

Tack ?? Ska köpa ett digitalt test i morgon och se vad de visar ??
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?