• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • skorpio
    Isabellee90 skrev 2017-08-13 22:09:13 följande:

Är väldigt förvirrad.. Den 2 aug fick jag fast smiley på clearblues digitala ältest. Då hade jag vattniga flytningar. Nu nästan 2 v senare får jag "älflytningar". Kan äl-testet visa fel eller är det kroppen som är knas. Någon som blivit gravit trots att flytningarna inte stämmer "överens" med äl?

Ingen Aning , jag hade nog chansat å haft sex vid lilla minsta , så sexa på för säkerhets skull Om du vill bli gravid haha
  • Hjärtat80

Jag är nu ca 1 vecka efter äl. Har haft lite mensvärk som kommit och gått. Igår hade vi sex men fick avbryta pga ömhet och idag har jag ont/öm hela tiden. Ngn som varit med om liknande?

• Eliluc
    Hjärtat80 skrev 2017-08-14 09:55:54 följande:

Jag är nu ca 1 vecka efter äl. Har haft lite mensvärk som kommit och gått. Igår hade vi sex men fick avbryta pga ömhet och idag har jag ont/öm hela tiden. Ngn som varit med om liknande?

Jag har varit öm , men inte så långt efter , detta var väl kanske 1-2 dagar efter äl , så kanske inte alls var samma ? : - )
  • Hjärtat80
    Eliluc skrev 2017-08-14 13:05:31 följande:
    Jag har varit öm , men inte så långt efter , detta var väl kanske 1-2 dagar efter äl , så kanske inte alls var samma ? : - )
    Inte konstant ont i magen längre, bara då och få som tidigare. Dock blir jag tokig på brösten som ilar och fryser typ hela tiden. ????
  • Mawie
    Isabellee90 skrev 2017-08-13 22:09:13 följande:

Är väldigt förvirrad.. Den 2 aug fick jag fast smiley på clearblues digitala ältest. Då hade jag vattniga flytningar. Nu nästan 2 v senare får jag "älflytningar". Kan äl-testet visa fel eller är det kroppen som är knas. Någon som blivit gravit trots att flytningarna inte stämmer "överens" med äl?

Jag hade äl flytningar dagarna innan bim sen plussade jag bim+5!
  • mammamalin

BIM-2 eller 3 idag. En vecka efter ÄL blev jag trött, fick molvärk.. Nu har det tillkommit svagt illamående och jag är mycket varmare än vanligt, typ lite feberkänsla.. Testade negativt BIM- (Fast att jag skulle hålla mig till bim med testerna, jag är sämst!). Har dock inte gett upp hoppet än :) Någon annan med BIM i veckan?

• Eliluc

Tror min mens dök upp idag : - ) klart tråkigt men då vet man att man kan börja igen : - ) påååt igen bara , snart är det äl igen : - P

• Imra
    mammamalin skrev 2017-08-14 16:41:41 följande:

BIM-2 eller 3 idag. En vecka efter ÄL blev jag trött, fick molvärk.. Nu har det tillkommit svagt illamående och jag är mycket varmare än vanligt, typ lite feberkänsla.. Testade negativt BIM- (Fast att jag skulle hålla mig till bim med testerna, jag är sämst!). Har dock inte gett upp hoppet än :) Någon annan med BIM i veckan?

Låter exakt som mig det där! Har typ samma känsla i kroppen som du. Såg ett svagt streck på mitt test jag gjorde igår men idag var det neg igen... :( har också så svårt att hålla mig, har bim på onsdag!

Håller alla tummar och tår!
  • mammamalin
    Imra skrev 2017-08-14 16:48:05 följande:
    Låter exakt som mig det där! Har typ samma känsla i kroppen som du. Såg ett svagt streck på mitt test jag gjorde igår men idag var det neg igen... :( har också så svårt att hålla mig, har bim på onsdag!

Håller alla tummar och tår!
    Åh vad kul! Ja visst är det svårt, trodde jag skulle klara av att låta bli den här gången hahah! 
    Har du tagit båda testen på morgonen? Samma typ av test?
    Håller tummarna för dig med! :)
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?