• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Repet

Även jag hoppas på plus i augusti,
    Fick PCOS diagnos i början av sommaren efter att ha "försökt" (hade ingen mens alls i två år) och är mitt i vår första hormonbehandling, så hoppas så innerligt att det fungerar direkt!
    Så jag hade äl den 4/8 och tror att jag således har BIM på torsdag eller fredag denna vecka. Är lite osäker på hur en räknar faktistk, två veckor efter äl stickorna visade positivt eller två veckor efter ägglossningen? har haft massor med suspekta symptom sedan äl. men i och med att jag aldrig har haft det innan så har jag ju ingen aning om det beror på hormonbehandlingen, vanliga symptom efter äl eller om det är något som faktiskt växer i mig, hoppas på det sistnämnda!

• AngieSthlm1

Hej! här har vi en annan som hoppas. Vi har försökt sedan juli och har nu tajmat in ägglossningen perfekt, men jag inser att det är naivt att hoppas efter att vi endast försökt i en månad. Jag vet att man inte borde tänka så mycket på det och ha en avslappnad inställning men det är så svårt att inte tänka på det för jag hoppas så mycket! 

• Juustmee
    skorpio skrev 2017-08-15 08:49:37 följande:

Jo hade molvärk direkt efter äl som ej släppte nu e det bubbel å gasigt läge, trög i magen, verkligen ändrade sej efter bim

Okej kanske kan va så att jag är gravid trots allt då!. Jag är så lätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen och flåsar bara jag går några steg. Kan ju lika gärna vara en infektion. Men det återstår ju att se. :) tack för ditt svar!
  • Juustmee
    Juustmee skrev 2017-08-15 11:59:54 följande:

Okej kanske kan va så att jag är gravid trots allt då!. Jag är så lätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen och flåsar bara jag går några steg. Kan ju lika gärna vara en infektion. Men det återstår ju att se. :) tack för ditt svar!

Jag är så matt mena jag ju givetvis! Haha inte lätt.
  • skorpio
    Juustmee skrev 2017-08-15 11:59:54 följande:

De där flåset märkte jag av igår att jag fick på jobbet för lilla minsta Hahaha
  • skorpio
    Juustmee skrev 2017-08-15 12:01:00 följande:

Jag är så matt mena jag ju givetvis! Haha inte lätt.

Håller tummarna att du plussar
  • skorpio
    AngieSthlm1 skrev 2017-08-15 11:20:44 följande:

Hej! här har vi en annan som hoppas. Vi har försökt sedan juli och har nu tajmat in ägglossningen perfekt, men jag inser att det är naivt att hoppas efter att vi endast försökt i en månad. Jag vet att man inte borde tänka så mycket på det och ha en avslappnad inställning men det är så svårt att inte tänka på det för jag hoppas så mycket! 

Nej jag trodde Inte heller att jag skulle plussa på första försöket Men de Gjorde jag så håller tummarna för dej
  • AngieSthlm1
    skorpio skrev 2017-08-15 12:14:36 följande:
    Nej jag trodde Inte heller att jag skulle plussa på första försöket Men de Gjorde jag så håller tummarna för dej
    Okej, då är det möjligt iaf :) Jag har märkt att mina bröstvårtor förändrats och visst kan det vara för att jag ska ha mens i helgen, men man vet ju aldrig. Gud vad jag hoppas! Min kille friade i helgen (!!) och vi är verkligen redo för att ge kärlek till en liten :) 
  • skorpio
    AngieSthlm1 skrev 2017-08-15 14:27:28 följande:

Okej, då är det möjligt iaf :) Jag har märkt att mina bröstvårtor förändrats och visst kan det vara för att jag ska ha mens i helgen, men man vet ju aldrig. Gud vad jag hoppas! Min kille friade i helgen (!!) och vi är verkligen redo för att ge kärlek till en liten :) 

MEN wow Grattis va kul bröllop å så hoppas vi på bebis oxå då ja jag känner igen de där, tänkte att alla symptom kunde lika gärna va mens symptom Men ändå lite annorlunda så fattade att jag skulle plussa när jag gjorde mitt test men hade ändå svårt å få in Att jag plussat haha blev några stickor några dar rad för å få in det nu dax å boka bm tid när hade du bim nu igen?
  • skorpio
    Repet skrev 2017-08-15 11:02:44 följande:

Även jag hoppas på plus i augusti,

Fick PCOS diagnos i början av sommaren efter att ha "försökt" (hade ingen mens alls i två år) och är mitt i vår första hormonbehandling, så hoppas så innerligt att det fungerar direkt!

Så jag hade äl den 4/8 och tror att jag således har BIM på torsdag eller fredag denna vecka. Är lite osäker på hur en räknar faktistk, två veckor efter äl stickorna visade positivt eller två veckor efter ägglossningen? har haft massor med suspekta symptom sedan äl. men i och med att jag aldrig har haft det innan så har jag ju ingen aning om det beror på hormonbehandlingen, vanliga symptom efter äl eller om det är något som faktiskt växer i mig, hoppas på det sistnämnda!

Håller tummarna åt dej
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?