• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Yezzr

Hej,

Det är första egentliga försöket det här, min mens är en vecka sen. Tog ett test imorse och det blev ett svagt streck. Vet inte hur jag ska tolka det? Någon som kan hjälpa mig?

Jag har haft brun/rosa flytningar i över en vecka nu, trott att mensen är påväg, men den lyser med sin frånvaro.
  • Eliluc
    Zanda skrev 2017-09-14 11:34:21 följande:

OMG! Kolla här!

Åhhh grattis !!!
  • Zanda
    Eliluc skrev 2017-09-14 14:08:16 följande:

Åhhh grattis !!!

Taaaack! Känns sjukt konstigt, inte landat ännu tror jag!
  • Ciconiidae
    Yezzr skrev 2017-09-14 09:56:58 följande:

Hej,

Det är första egentliga försöket det här, min mens är en vecka sen. Tog ett test imorse och det blev ett svagt streck. Vet inte hur jag ska tolka det? Någon som kan hjälpa mig?

Jag har haft brun/rosa flytningar i över en vecka nu, trott att mensen är påväg, men den lyser med sin frånvaro.

Ta ett test om några dgr igen och se om det stegrar. Antingen är du gravid eller påväg att få missfall. Blödningar är vanligt under graviditet
  • Eliluc

Fortfarande ingen mens här , vågar inte testa än. Kommer det ingen mens fortfarande nästa vecka så testar jag då.

• Yezzr
    Ciconiidae skrev 2017-09-14 19:58:40 följande:

Ta ett test om några dgr igen och se om det stegrar. Antingen är du gravid eller påväg att få missfall. Blödningar är vanligt under graviditet

Tog CB idag och det visade gravid 1-2 veckor ????
  • Ciconiidae
    Yezzr skrev 2017-09-15 07:50:38 följande:

Tog CB idag och det visade gravid 1-2 veckor ????

Jag hade tagit med samma märke så en ser stegringen.:)
  • Zanda
    Eliluc skrev 2017-09-16 13:12:39 följande:

Tjohooo!!

Wow!! Grattis!!
  • Eliluc
    Zanda skrev 2017-09-16 13:24:53 följande:

Wow!! Grattis!!

Tack !!! Måste testa igen nästa vecka ! Chock : - D
  • Eliluc

Trodde verkligen inte det skulle gå såhär fort , tog ut P staven den 21 juli och blev gravid i slutet av augusti !

• Zanda
    Eliluc skrev 2017-09-17 08:27:23 följande:

Trodde verkligen inte det skulle gå såhär fort , tog ut P staven den 21 juli och blev gravid i slutet av augusti !

Ser verkligen fram emot att följas åt! Är du med i nån majtråd?!

Jag blödde lite brunaktigt igår, några droppar, och blev livrädd. Kom inget mer och inget ont så hoppas att det inte var något allvarligt... Har hört att det är vanligt men har inte haft så på nån av mina andra tre graviditeter...förutom nån droppe med min första graviditet med dottern.
  • Eliluc
    Zanda skrev 2017-09-17 15:14:11 följande:

Ser verkligen fram emot att följas åt! Är du med i nån majtråd?!

Jag blödde lite brunaktigt igår, några droppar, och blev livrädd. Kom inget mer och inget ont så hoppas att det inte var något allvarligt... Har hört att det är vanligt men har inte haft så på nån av mina andra tre graviditeter...förutom nån droppe med min första graviditet med dottern.

Så kan det ju bli , men sköra slemhinnor . Fast klart man blir orolig . Men har man inte ont och det inte kommer massor med blod är det ju lungt vilken tråd är du med i ? Här har det molat riktigt mycket och dragit i nedre delen av ryggen
  • Strawberrybrud
    Eliluc skrev 2017-11-04 08:27:01 följande:

Hej alla !! Hur har det gått för alla ? Hur mår ni ?! ????

Jag plussade idag!!!!!!
  • Eliluc
    Strawberrybrud skrev 2017-11-04 08:34:18 följande:

Jag plussade idag!!!!!!

Men gud vad roligt : - D Grattis!!!!!!!
  • Strawberrybrud
    Eliluc skrev 2017-11-04 08:47:03 följande:

Men gud vad roligt : - D Grattis!!!!!!!

Tack!!! : D är sååå glad! Bara de inte är ett falskt positivt ;/ tog ett cb early idag (bim-2)

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?