• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Jooosen

Hade nog äl inatt. Körde äl test trots allt denna cykel med. Hade nästan positivt på sticka igår vid 20.00. Dock glad gubbe på cb. Imorse var det mycket svagare... tror ni ha haft äl då? Har haft lite känningar till o från men inte den smärta ja brukar. Åh så nojig att ja inte fick äl denna månad kanske.. :/.. bifogar bild från igår kl 20:0

• Imra
    ÅsaMaria skrev 2017-08-11 05:26:36 följande:

BIM+4 och jag testade positivt! :)

Stort grattis, vad kul! :D

Drömde att jag plussade inatt haha, men får vänta några dagar till. ;)
  • skorpio

Men Jaa va glad jag blir Grattis <3
  • skorpio
    Jooosen skrev 2017-08-11 06:44:06 följande:

Hade nog äl inatt. Körde äl test trots allt denna cykel med. Hade nästan positivt på sticka igår vid 20.00. Dock glad gubbe på cb. Imorse var det mycket svagare... tror ni ha haft äl då? Har haft lite känningar till o från men inte den smärta ja brukar. Åh så nojig att ja inte fick äl denna månad kanske.. :/.. bifogar bild från igår kl 20:0

Inte insatt i Äl tester , men kör på ser ju bra ut
  • Eliluc

Vad roligt : - D stoooort grattis !!!
  • Liiiiiiillaloppaan

Men va roligt! Grattis!!:)
  • skorpio

Ok har fått kräkats idag! Första ggr jag gör de ! 2av mina 3 tidigare har jag mått vidrigt illa , å att jag nu Redan känner av illamående e inte så lockande, men måste säga att de släppte efter jag fått kräkats :-O

• Kontrollfreak

Igår när vi hade sex så blödde jag lite under sexet. Bara färskt blod. Sen inget efter. Detta har hänt två gånger nu. Läste ngt om att om man är gravid kan slemhinnorna o livmodertappen bli extra könsliga. Någon som har varit med om liknande?

Ska tillägga att jag inte har plussat än men tror jag hade äl runt den 28/7 så kanske snart om det nu är ngt vill säga

• skorpio
    Kontrollfreak skrev 2017-08-11 12:44:59 följande:

Igår när vi hade sex så blödde jag lite under sexet. Bara färskt blod. Sen inget efter. Detta har hänt två gånger nu. Läste ngt om att om man är gravid kan slemhinnorna o livmodertappen bli extra könsliga. Någon som har varit med om liknande?

Ska tillägga att jag inte har plussat än men tror jag hade äl runt den 28/7 så kanske snart om det nu är ngt vill säga

Jo men de kan faktiskt bli lite känsligt , har nog varit med om de själv, fast mer att de blir lite rosa på pappret !
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?