• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • skorpio
    Imra skrev 2017-08-13 15:44:22 följande:

Tog lite bilder på testet jag tog i morse, och nu när jag tittade på dom så tycker jag att jag ser något?? Någon mer som gör det?

Men Jaaaa , jag tycker jag ser ett streck ? :-O hoppas hoppas
  • Hjärtat80

Asså, jag blir snart tokig. Har så ont i brösten med ilningar och värk som kommer och går. (På utsidan mot armhålan och bröstvårtorna.) Även mensvärk som oxå kommer och går. Tänk om det är nåt! Det är jobbigt när man så gärna vill och ändå ska försöka att inte tänka på det..... Hur har det ni andra med symtom?

• skorpio
    Hjärtat80 skrev 2017-08-13 16:44:04 följande:

Asså, jag blir snart tokig. Har så ont i brösten med ilningar och värk som kommer och går. (På utsidan mot armhålan och bröstvårtorna.) Även mensvärk som oxå kommer och går. Tänk om det är nåt! Det är jobbigt när man så gärna vill och ändå ska försöka att inte tänka på det..... Hur har det ni andra med symtom?

Jag hade molvärk hela tiden från äl till bim(idag) ont i brösten(aldrig haft tidigare graviditeter)vec innan bim kom tröttheten , (vilat middag om dagarna) illamående på FM så jag fått kräkas ! Smått värk i ländryggen dagarna innan ,Ont i halsen 2 dar haha Plussade bim-4 ! Idag på självaste bim har de lugnat ner lite, inte mått illa lika mycket, (bara smått) Inte samma molvärk, mer bubbel i magen! Ännu ont i brösten varit En bra Dag
  • Kontrollfreak
    Imra skrev 2017-08-13 15:44:22 följande:

Tog lite bilder på testet jag tog i morse, och nu när jag tittade på dom så tycker jag att jag ser något?? Någon mer som gör det?

Jag ser ett sträck! Testa imorgon igen, tror du är gravid ??
  • Imra
    Kontrollfreak skrev 2017-08-13 20:08:46 följande:

Jag ser ett sträck! Testa imorgon igen, tror du är gravid ??

Ska ta ett nytt test imorgon igen, hoppas hoppas hoppas!
  • mammamalin
    Imra skrev 2017-08-13 20:28:37 följande:
    Ska ta ett nytt test imorgon igen, hoppas hoppas hoppas!
    Ja hoppas hoppas! :D Är strecket lika tydligt om du inte gör bilden svartvit?
  • Imra
    mammamalin skrev 2017-08-13 20:51:18 följande:

Ja hoppas hoppas! :D Är strecket lika tydligt om du inte gör bilden svartvit?

Ja! :) Nja inte lika tydligt, men man ser ett svagt streck.
  • Zanda

Grattis Bean!!

Och grattis Imra vågar jag nog mig på att säga med!!

• Isabellee90

Är väldigt förvirrad.. Den 2 aug fick jag fast smiley på clearblues digitala ältest. Då hade jag vattniga flytningar. Nu nästan 2 v senare får jag "älflytningar". Kan äl-testet visa fel eller är det kroppen som är knas. Någon som blivit gravit trots att flytningarna inte stämmer "överens" med äl?

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?