• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • skorpio
    JTL90 skrev 2017-08-06 22:34:48 följande:

Jag tog ut min P-stav förra året i februari och det tog kanske 2 månader innan mensen kom. Jag blev gravid i maj och den 25 Januari 2017 kom vår son Theo.

Vi försöker nu med syskon, andra barnet. Bim+3 idag och bara negativa test så känns som att mensen bara är sen ????

Jobbigt läge, hade som sagt oxå negativt test med min Son jätte jobbigt.. du får avvakta å se vad som händer , å testa emellan åt
  • Sophie90
    Eliluc skrev 2017-08-06 20:38:43 följande:

Ja men Gud ! Testa ! Vad spännande !!!

Fick en rosa flytning igår, knappt ingenting idag. Men har fortfarande mensvärk, så avvaktar lite så får vi se.
  • vartjagängår

Hoppar med här :)

BIM 14/8. Andra försöket. Vi har två barn var sen tidigare så varannan vecka är det underbart kaos här hemma & varannan knäpptyst. Hoppas SÅ att det tagit sig nu!

• Thisdream
    skorpio skrev 2017-08-06 21:34:25 följande:

Vet ej exakt hur sent men va så pass att jag gått förbi bim minst 1 -2 vec , gjorde test negativt , månaden efter gjorde test igen då illamående Ej släppt haha sååå sent åt mini piller hela tiden oxå, blödde kring mens halva graviditeten , så jag har lärt mig att Inte lita på negativa test, de där med din cysta lät mindre kul, hoppas den ej gör ont, Nice dock Om den gynnar en graviditet. hu hoppas de inte blir nå gale med cystan

Oj :D ja de lät ju bra.. haha..

Idag är jag bim -1 eller 2 och jag har MASSOR AV flytningar.. va bombsäker på att mensen kommit.. men intr ens spottings som jag brukar få 2 dagar innan.

Jo tyvärr gör den ju ont. De va så jag fick reda på att jag hade den.. pga smärtan :( men men vi håller tummarna! Hoppas innerligt att mensen håller sig borta :).

Ska testa imorgon igen och återkommer efter de :) Tack för all pepp !! :*
  • skorpio
    Thisdream skrev 2017-08-07 10:02:05 följande:

Oj :D ja de lät ju bra.. haha..

Idag är jag bim -1 eller 2 och jag har MASSOR AV flytningar.. va bombsäker på att mensen kommit.. men intr ens spottings som jag brukar få 2 dagar innan.

Jo tyvärr gör den ju ont. De va så jag fick reda på att jag hade den.. pga smärtan :( men men vi håller tummarna! Hoppas innerligt att mensen håller sig borta :).

Ska testa imorgon igen och återkommer efter de :) Tack för all pepp !! :*

Ja låter bra återkom i morgon håller tummarna
  • skorpio
    vartjagängår skrev 2017-08-07 09:33:15 följande:

BIM 14/8. Andra försöket. Vi har två barn var sen tidigare så varannan vecka är det underbart kaos här hemma & varannan knäpptyst. Hoppas SÅ att det tagit sig nu!

Jag har bim den 13e så nära varann då
  • Zanda

Här började jag blöda lite sent igår kväll och nu har jag full mensstyrka på blodet... Jättekonstigt för det är tio dagar för tidigt, vet att jag hade ÄL den 2/8 för kollade med sticka...kan det vara ett supertidigt missfall som kroppen stöter ut tror ni?! Ammar min lille fortfarande iofs så kroppen är väl inte helt i balans ännu kanske... Trodde att det kanske var en nidblödning men jag vet inte?! Nån som haft det?!

Well well, detta var ju första försöket så det är bata att köra igen!

Hänger kvar här ett tag om det är ok, kul att följas åt!

• Eliluc
    Sophie90 skrev 2017-08-07 09:23:45 följande:
    Fick en rosa flytning igår, knappt ingenting idag. Men har fortfarande mensvärk, så avvaktar lite så får vi se.
    Absolut ! Vi får hoppas det inte kommer något mer blod
  • Eliluc
    vartjagängår skrev 2017-08-07 09:33:15 följande:

Välkommen hit !!
  • skorpio
    Zanda skrev 2017-08-07 11:11:30 följande:

Här började jag blöda lite sent igår kväll och nu har jag full mensstyrka på blodet... Jättekonstigt för det är tio dagar för tidigt, vet att jag hade ÄL den 2/8 för kollade med sticka...kan det vara ett supertidigt missfall som kroppen stöter ut tror ni?! Ammar min lille fortfarande iofs så kroppen är väl inte helt i balans ännu kanske... Trodde att det kanske var en nidblödning men jag vet inte?! Nån som haft det?!

Well well, detta var ju första försöket så det är bata att köra igen!

Hänger kvar här ett tag om det är ok, kul att följas åt!

Kan ju va nå obalans :-/ <3
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?