• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • janeways
    skorpio skrev 2017-08-09 11:25:33 följande:

Nej va härligt , läste precis att vi får 25-26 grader i morgon å på fredag, varit höst här ett par dar nu :-/ ja då får mi njuta av ledig het å extra mycket mys :-P

Ja jag brukar dela upp så jag får lite ledigt i början, mitten och slutet av "sommaren" :)

Jag bor i södra Sverige och här har det bara varit kvalmigt och väldigt mycket regn och åska.. Rätt mysigt ändå!
  • skorpio
    janeways skrev 2017-08-09 13:06:53 följande:

Ja jag brukar dela upp så jag får lite ledigt i början, mitten och slutet av "sommaren" :)

Jag bor i södra Sverige och här har det bara varit kvalmigt och väldigt mycket regn och åska.. Rätt mysigt ändå!

Ja jag älskar sommar regnet å åskan dom säger vi kanske får de till em/kväll, känns väldigt tryckande värme smart å dela upp lite, njuta av sommarens alla stadier
  • Zanda

Yes jag börjar också med jobb igen på måndag, känns nästan skönt med lite rutiner igen plus att tiden går snabbare till nästa ÄL! Detta var ju vårt första försök och alla tre barnen har tagit sig på första eller andra så jag är både bortskämd och otålig tror jag! Tyckte bara att jag hade tajmat in allt så bra denna gång...

• skorpio
    Zanda skrev 2017-08-09 14:11:07 följande:

Yes jag börjar också med jobb igen på måndag, känns nästan skönt med lite rutiner igen plus att tiden går snabbare till nästa ÄL! Detta var ju vårt första försök och alla tre barnen har tagit sig på första eller andra så jag är både bortskämd och otålig tror jag! Tyckte bara att jag hade tajmat in allt så bra denna gång...

Ja du har så rätt med rutin å allt å klocka å dagar tickar på fortare hehe snart Halloween stök på schemat hahaha min första å andra va oplanerade , min 3e va planerad å tog sej på första Oxå, försöker Ej ha för stora förhoppningar denna ggr haha
  • Eliluc
    Sophie90 skrev 2017-08-09 10:02:39 följande:
    Vad fint av dig! Hur går det för dig? ?
    Såklart vi gör !! Vet inte än , har inte testat än , tror det är för tidigt , 6 dagar kvar till bim . Skall (hoppas inte) ha mens den 15/8
  • ÅsaMaria
    Thisdream skrev 2017-08-08 22:42:35 följande:

Bim imon men ikv fick jag Spottings..

Första gången jag blev riktigt riktigt besviken. . För denna månaden hade jag äl på RÄTT sida ( har bara en äggledare).. känner mig helt tom faktiskt.. bara hoppas jag inte behöver vänta 6 månader till innan jag får äl på rätt sida igen...

Bara ge sig på försök nr 5 nu då. Suck

Usch vad jobbigt, försök var positiv oavsett! Stress gör allt bara ännu svårare ??
  • ÅsaMaria

Idag har jag min mage varit extremt svullen. Tränar varje dag men den är ändå sjukt uppblåst. Har även varit konstigt fisig idag av någon anledning (haha). Tror dock att huvudvärken är för jag börjar bli förkyld, känner mig riktigt hängig och trött. Vågar inte ta Kan Jang som oftast bromsat en eventuell förkylning tidigare. Någon som vet om en liten hutt skulle kunna påverka såhär tidigt (4 veckor sedan mens)?

Har för övrigt BIM idag, inget än så länge!

• skorpio
    ÅsaMaria skrev 2017-08-09 16:49:23 följande:

Idag har jag min mage varit extremt svullen. Tränar varje dag men den är ändå sjukt uppblåst. Har även varit konstigt fisig idag av någon anledning (haha). Tror dock att huvudvärken är för jag börjar bli förkyld, känner mig riktigt hängig och trött. Vågar inte ta Kan Jang som oftast bromsat en eventuell förkylning tidigare. Någon som vet om en liten hutt skulle kunna påverka såhär tidigt (4 veckor sedan mens)?

nej de tror jag faktiskt inte påverkar , livnär sej ju inte ens via navelsträng än jue ! Men kanske du blir yr i bollen av de lilla om du e gravid Hahaha
  • vartjagängår
    ÅsaMaria skrev 2017-08-09 16:49:23 följande:

Galet fisig både igår & idag haha. Sjuuukt jobbigt
  • ÅsaMaria
    vartjagängår skrev 2017-08-09 17:35:55 följande:

Galet fisig både igår & idag haha. Sjuuukt jobbigt

Haha, speciellt när man inte kan göra något åt det :')

Förstår dock inte vad den är med denna hängighet, tog en varm dusch, la mig i sängen ett tag, gick sedan ut påväg en kort promenad och nu mår jag bra igen. Kändes som jag hade feber tidigare, och frös som sjutton.. :(
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?