• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Zanda

Kul att få följas åt här!

När vågar ni testa?! Läste att Clearblue har nåt test nu som funkar 6 dar innan BIM, nån som testat?!

• Thisdream
    Zanda skrev 2017-08-06 18:15:09 följande:

När vågar ni testa?! Läste att Clearblue har nåt test nu som funkar 6 dar innan BIM, nån som testat?!

Japp testade med de förra månaden.. 2 spök sträck :(.. skit besviken.. jag är på försök nr 4 nu och bim om 3 dagar.. har testat idag men tik negativt :(
  • skorpio
    Kontrollfreak skrev 2017-08-06 18:04:33 följande:

Jag med o mitt humör är väldigt svajigt. Kanske är inbillning men man hoppas ju på allt haha.

Hehe mmm , känner att de kliar i test fingrarna men får nog vänta lite :-O
  • skorpio
    Zanda skrev 2017-08-06 18:15:09 följande:

Nej har ej köpt hem nå sånt test, förra graviditet körde jag clearblue , nu har jag köpt nå enkla stickor 8 pack haha
  • skorpio
    Thisdream skrev 2017-08-06 18:32:12 följande:

Japp testade med de förra månaden.. 2 spök sträck :(.. skit besviken.. jag är på försök nr 4 nu och bim om 3 dagar.. har testat idag men tik negativt :(

Kan ännu bli plus , jag plussade jätte sent med min son , å hade blödningar halva graviditeten sen , så Ge ej upp <3
  • Sophie90

Hoppar in lite här, hoppas också på plus i augusti! Är på bim+3 idag, ingen mens, men jag har haft mensvärk i 3 dagar nu. Har vanliga flytningar, svullna bröst (inte särskilt ömma dock) och är illamående.. Vad tror ni?

• skorpio
    Sophie90 skrev 2017-08-06 19:21:51 följande:

Hoppar in lite här, hoppas också på plus i augusti! Är på bim+3 idag, ingen mens, men jag har haft mensvärk i 3 dagar nu. Har vanliga flytningar, svullna bröst (inte särskilt ömma dock) och är illamående.. Vad tror ni?

Har du testat dej?
  • Sophie90
    skorpio skrev 2017-08-06 19:47:01 följande:

Har du testat dej?

Har inte vågat än!!
  • skorpio
    Sophie90 skrev 2017-08-06 19:21:51 följande:

Har du testat dej?
    Sophie90 skrev 2017-08-06 19:57:11 följande:

Har inte vågat än!!

:-O du e på Bim+3 testa för tusan Hahaha
  • Zanda
    Sophie90 skrev 2017-08-06 19:57:11 följande:

Har inte vågat än!!

Åååå spännande - testa!!! Hur klarar du att hålla dig hihi?!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?