• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • skorpio

Vill oxå göra test , kan inte tänka på annat! Blev medbjuden på fest i helgen , Ee hmm alltså tror vi ej hinner å har tid :-O :p Hahaha va säger man, liksom, vill ju plussa i helgen helst Hahaha

• Kontrollfreak
    Imra skrev 2017-08-08 11:45:41 följande:

Hoppar in i denna tråden! :)

Vi är inne på 2:a försöket, hade äl den 2/8 och har bim den 16/8.

Har små känningar i tjejmagen, men hade det förra gången också och det blev inget plus. Så känns som det är inbillning.

Men har även lätt ömma bröst.

Har sagt till mig själv att jag inte ska gå runt och känna och hoppas, men så svårt att låta bli! ;)

Ja förstår dig precis. Känner på mina bröst stup i kvarten. Tycker jag har lite känningar i magen, mår illa ibland o förut på maxi blev jag jätteyr trots att jag satt ner. Igår när vi hade haft sex blödde jag även lite vilket jag såklart googlade på o fick fram svaret att man kan vara lite extra känslig i livmodertappen o skör liksom.. haha man vänder o vrider på allt. Tror jag hade äl runt den 28 så borde ha bim någon gång efter helgen. Ändå testar jagvarje dag för jag kan imte låta bli hihi. Vet att det är förtidigt att se men vill ju så gärna se ett litet svagt sträck. Tur att jag köpte storpack på testlagret. Så kul o följa alla här, hoppas vi plussar allihop.
    skorpio skrev 2017-08-08 21:32:05 följande:

Vill oxå göra test , kan inte tänka på annat! Blev medbjuden på fest i helgen , Ee hmm alltså tror vi ej hinner å har tid :-O :p Hahaha va säger man, liksom, vill ju plussa i helgen helst Hahaha

Ja det e lite knivigt det där när man liksom inte vill berätta men man helt plötsligt inte vill dricka ngt. Då börjar folk misstänka direkt haha
  • skorpio

Känner mig helt uppblåst idag , trött å sovit middag :O ont i ryggen , varm känsla, ännu öm i brösten, fick illa mående attack av en tur med bilen till tippen! Helt skumt , har börjat över analyserar folks trådar å alla tester de lägger Ut, jätte kul haha , läste om en tjej som gjorde 3 tester på rad helt chockad att hon plussat, kom på mej själv hur jag låg med världens smile å skratta hoppas vi ocå plussar allihopa , blir spännande, annars tuta å köra inför nästa ÄL :)

• Eliluc

Kan man han symtom innan man ens kan plussa ?? Helt sjukt ! Har varit den senaste veckan så otroligt sugen på saltgurka och inlagd gurka ? Aldrig gillat saltgurka ens förut !

• Thisdream

Bim imon men ikv fick jag Spottings..

Första gången jag blev riktigt riktigt besviken. . För denna månaden hade jag äl på RÄTT sida ( har bara en äggledare).. känner mig helt tom faktiskt.. bara hoppas jag inte behöver vänta 6 månader till innan jag får äl på rätt sida igen...

Bara ge sig på försök nr 5 nu då. Suck

• skorpio
    Eliluc skrev 2017-08-08 22:35:10 följande:

Kan man han symtom innan man ens kan plussa ?? Helt sjukt ! Har varit den senaste veckan så otroligt sugen på saltgurka och inlagd gurka ? Aldrig gillat saltgurka ens förut !

Hahaha va gulligt, jag var besatt av de när jag väntade min första flicka
  • skorpio
    Thisdream skrev 2017-08-08 22:42:35 följande:

Bim imon men ikv fick jag Spottings..

Första gången jag blev riktigt riktigt besviken. . För denna månaden hade jag äl på RÄTT sida ( har bara en äggledare).. känner mig helt tom faktiskt.. bara hoppas jag inte behöver vänta 6 månader till innan jag får äl på rätt sida igen...

Bara ge sig på försök nr 5 nu då. Suck

Nää <3
  • Kontrollfreak
    skorpio skrev 2017-08-08 22:44:44 följande:

Hahaha va gulligt, jag var besatt av de när jag väntade min första flicka

Jag var också besatt av saltgurka med min dotter, haha. Fick åka till orienthuset o köpa en 3 liters konservburk med typ persiska inlagda med anis, värsta nojjam på de. Men bättre än typ chokladkaka tänker jag.
  • skorpio
    Kontrollfreak skrev 2017-08-08 22:51:28 följande:

Jag var också besatt av saltgurka med min dotter, haha. Fick åka till orienthuset o köpa en 3 liters konservburk med typ persiska inlagda med anis, värsta nojjam på de. Men bättre än typ chokladkaka tänker jag.

Hahahah skrattar ljudligt
  • skorpio

Med sonen var de apelsiner som hägrade,7 om dagen , vägde 4585g när han föddes :-O å yngsta dottern va de bara illa illamående :-P

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?