Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Grattis!!
Kommer inte ihåg, men har du några symtom och vilka isf?
Aha ok, så BIM -2 för dig alltså, beroende lite på appen.
Men häftigt att få plussa på första försöket!
Nää visst man behöver ju inte ha några symtom alls. Men som du skriver, att när man är in här och läser blir man ju lite knäpp i huvudet känns det som.
Verkar som alla dessutom plussar jätte tidigt, än större anledning till att jag inte vågar hoppas. Dessutom har jag sedan tidigare en pco diagnos så orolig att mensen börjat krångla nu efter att den varit regelbunden.
Vi har försökt sedan jag slutade med p-piller i februari, så 8 ägglossningar har vi hunnit med.
Jag har såna konstiga "symtom" som gör att jag tror de bara är inbillningar då man såklart hoppas massor.
Bland annat just nu så har jag ont i sidorna av magen, typ hållkänsla. Har dessutom haft spänningar långt ner i magen till och från typ ovanför blygdbenet.
Men man sitter ju här på jobbet och känner efter alldeles för mkt. Jaja, få se hur länge jag kan hålla mig från att testa. Har inga tester hemma tänkte köpa idag eller imorgon när jag åker hem från jobbet.
Eftersom vi inte försökte just den här månaden kände jag inte heller efter och blev förvånad över plus!Hade som spänning på en punkt i tjej magen. Nu har jag smått ont i brösten, tjocka flytningar, trött och yr. Men inte så mycket av något liksom. Gick in i v.5 idag :D så tror det är tidigt för att känna ngt egentligen.
Hoppar in lite här! Stort grattis till er som plussat!!
Jag har BIM på tisdag 24/10 o har testat redan nu men med bara negativa resultat. Så svårt att hålla sig när man väntar på att dagarna ska gå. Har mått illa o känt mig lite allmänt lustig men kan vara "önsketänkande" haha. Får se, ska försöka vänta tills mensen kommer eller förhoppningsvis INTE kommer!
Å då ligger vi lika om jag plussar. Är också på 5+0 idag, men ska avvakta till fredag och testa.
Svävar just nu mellan hopp och förtvivlan. Vill, hoppas och tro på att de ska bli ett plus men vågar inte för är rädd att de bara är falska förhoppningar.....
Ska också testa fre morgon! Hoppas hoppas för oss nu.
Känts som om mensen ska komma nu i två dagar, sedan tisdags morgonen, men än har den ej dykt upp. Hoppas det är tecken på annat.. in och skriv så fort du testat! Vi får hålla varann om ryggen nu.
Känner igen mycket men har tyvärr varit falska symptom på mig. Håller tummarna för dig :)
BIM igår ingen mens varken igår, under natten eller nu på morgonen. Riktigt brännande känsla i äggstockarna, molvärk i rygg och mage samt ömma och svullna bröst. Kissar också ofta och ingen matlust. Dessutom blir jag tröttare fortare än vanligt.
Så BIM+1 idag och testerna beställdes igår. Hoppas de hinner komma innan helgen och att man lyckades bli gravid på första försöket ;0
BIM igår ingen mens varken igår, under natten eller nu på morgonen. Riktigt brännande känsla i äggstockarna, molvärk i rygg och mage samt ömma och svullna bröst. Kissar också ofta och ingen matlust. Dessutom blir jag tröttare fortare än vanligt.
Så BIM+1 idag och testerna beställdes igår. Hoppas de hinner komma innan helgen och att man lyckades bli gravid på första försöket ;0