Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Kan ju vara tidigt misfall? Och ibland får man mens fast man är gravid men ovanligt
Åh nej!! Så himla surt, kanske äl bara skjutits fram några dagar :o Hoppas du inte får som jag hade det förra månaden när jag inte fick ägglossning alls, visst det kan hända några gånger per år har jag läst, men ändå, så störigt!!
Jag vet ju helt säkert att jag fick ägglossning i fredags iom att jag tempar, faktiskt skönt att kunna göra det och vara helt säker på att äl skett. Inte för att jag blir mer gravid för det, haha!
Kan det vara så tråkigt som missfall ? :( :(
Kan det vara så tråkigt som missfall ? :( :(
Haha ohnooo.. får jag ingen ägglossning alls blir jag ledsen på riktigt ;) stackars dig som gick det!, en månad känns ju redan tillräckligt lång när man väntar..
Nej men så himla skönt ändå att veta att ägglossningen verkligen skett! Jag har kört med stickor periodvis, men då får jag stegring båda gångerna så det har ju inte hjälpt haha.. tar det sig inte snarast ska jag nog också börja tempa, så man har ordentlig koll!
Finns de något eller är de jag som stirrat för mkt? Detta är dom känsliga...
Finns de något eller är de jag som stirrat för mkt? Detta är dom känsliga...
Hej!
Jag har bim mellan 25 och 27 denna månaden men har mått helknäppt sedan ÄL runt 10-11. Det är första gången jag skriver här så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att det är ju så lång tid att vänta med att testa!! Jag gjorde ett test nu ikväll och jag tyckte mig se ett svagt svagt streck. Men jag kan ju ha inbillat mig haha. Men åhhh när tycker ni att jag ska testa igen?
/ nervös
Hej!
Jag har bim mellan 25 och 27 denna månaden men har mått helknäppt sedan ÄL runt 10-11. Det är första gången jag skriver här så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att det är ju så lång tid att vänta med att testa!! Jag gjorde ett test nu ikväll och jag tyckte mig se ett svagt svagt streck. Men jag kan ju ha inbillat mig haha. Men åhhh när tycker ni att jag ska testa igen?
/ nervös
Fick mens som beräknat och tänkte jahopp, då va det bara att ta nya tag till nästa månad :( men samvaro min mens inte riktigt lika riklig som innan och endast 4-5 dagar istället för som vanligt 6-7 dagar.. tyckte detta va märkligt och blev tipsad att ta grav test, jag har själv inte kännt av symptom men nu när jag tog efter jag inte varit på toa på 4 timmar och int heller druckit så tycker jag att det visar svagt svagt på graviditetskollens .. är detta äns möjligt ? Eller kan jag inbilla mig för att jag önskar så ..? Skickar med bild så får ni gärna hjälpa mig ! (Tidigare test har varit total blanka, man kan inte äns försöka inbilla sig)