Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Tog ett cb early nu imorse (BIM -2) :D så glad!
Tänkte åka & köpa vanlig cb test & kanske en sån med veckoindokator, tror ni det visar gravid på dom eller ska man vänta till imorn alt. fredag?
Tog ett cb early nu imorse (BIM -2) :D så glad!
Tänkte åka & köpa vanlig cb test & kanske en sån med veckoindokator, tror ni det visar gravid på dom eller ska man vänta till imorn alt. fredag?
Dag 4 med småblödningar och negativt graviditetstest. Lika bra att ge upp hoppet den här månaden också och invänta mens. Så jävla trött på detta. Att som frisk 25 åring inte ens verkar kunna bli gravid....
Grattis till alla er som fått era plus och lycka till alla ni andra som väntar på bim! Jag går nu vidare till novembertråden och försök 19.
Kram till er alla!
Idag är jag på dag 38 i cykeln (ligger på 32 dagar i snitt) så är på bim +6 och har testat men alla visat negativt (senast i morse) hoppas självklart att nån gång kommer plusset men antar att mensen kommer snart lr jag hoppas att den kommer snart så man kan börja om på nästa cykeln. Så jobbigt när det är så oviss vad som komma.. vill bara att mensen dyker upp nu så vi kan börja om nu. Jag testade så vet när ja hade ägglossning (dag 19 i cykeln så snart 20 dagar sen..) så det borde ju ge utslag då tycker man om det nu gick vägen...
Dag 4 med småblödningar och negativt graviditetstest. Lika bra att ge upp hoppet den här månaden också och invänta mens. Så jävla trött på detta. Att som frisk 25 åring inte ens verkar kunna bli gravid....
Grattis till alla er som fått era plus och lycka till alla ni andra som väntar på bim! Jag går nu vidare till novembertråden och försök 19.
Kram till er alla!
BIM idag :D
BIM idag :D
Just nu är Mina symtom är illamående, känslan av att jag behöver spy/sura uppstötningar, liknande molvärk, brännande känsla i båda äggstockarna (varierande ibland mer i den ena och tvärtom) samt ont i ländryggen. Och brösten är svullna och ömma samt bröstvårtorna är hårda. Spänner i brösten också.
BIM idag men ingen mens i sikte ännu. Hoppas innerligt att det är ett litet frö i magen :o
Någon som känner igen? Ska försöka hinna köpa test idag.
BIM på måndag 23e.
Haft stickningar i underliv/mage sen igår och tänker ständigt ?snart kommer mensen?. Men än är den inte här.
Ska testa mig på fre morgon! Kunde inte låta bli och tog test i förrgår, negativt såklart. Hoppas det var dör tidigt bara