Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Har läst lite nu och ska nog också testa. :D Man ska väl eg börja på mensens första dag men det kan väl inte göra nåt om man börjar några dagar senare? Det är ju ändå typ en vecka eller mer som kroppen har på sig att ta upp det. :)
Ungefär hur har ni sex runt äl? :D
Tack för svar:)
Med dottern blev vi gravida på första försöket med ETT fullbordat sex några dagar innan äl... Nu har vi försökt i två månader och kört ungefär varannan dag vid äl.. så den här gången ska vi försöka med varje dag runt äl. Om vi orkar haha:) det är ju det där med vardag och barn och jobb osv.....
Hej!
Fick nyligen ma som sen slutade att jag ändå fick skrapa efter medicinsk abort .
Har nu inte riktigt koll på äl osv men räknar nu bim från skrapningen 6/9 .
Hoppar in här. Fick mens igår så nu blir det fjärde försöket för barn nr 3. Fått hjälp med de första två men min kropp verkar samarbeta bättre nu så läkaren tror att det går utan hjälp. Återstår att se...
Vet att det är normalt att det kan ta upp till ett år även om allt fungerar men jag kan inte hjälpa att känna mig otålig ändå... :(
Ni som använder äl-test, hur långt innan full stegring brukar ni få ganska starka streck? Jag är bara på dag 9 men fick ganska starkt redan idag. Förväntar mig full stegring dag 13 eller 14.
Hej allihopa!
Hoppar in i denna tråd eftersom man misslyckades med september månad!
Första dagen på mensen nu, blir o mysa satan när den är slut!
Enligt appen:
ÄL 27/9 (tror dock tidigare, kör äl test!)
BIM 11/10