Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Kör du utan äl-test? :) jag ska nog göra det nästa månad. Blir inte klok på de här testerna . :/ men jag TROR att jag har ÄL idag eller imorn senast. Vi har haft sex i torsdags , lördags, söndags och idag. Ska även ha imorn och antingen onsdag eller torsdag också bara för att va säkra på att inte missa. :'D
Hejhej! Hoppar in här då min mens behagade att komma 11 dagar sent efter utebliven ägglossning.
Beräknad ÄL 4/10 och BIM 16/10. Vi kör utan ÄL-stickor denna månad, vi ska bara köra på och hoppas att det tar sig ändå. Förhoppningsvis är min man hemma under min ägglossning, han ska iväg på kurs. Detta blir vårt 8:e försök till första barnet...
Men vad segt, både med utebliven äl och försenad mens dessutom:/ hade du inga streck alls på äl-testen eller fick du bara aldrig helt positivt utslag?
Ska nog också skippa testen nästa månad.
Håller tummarna för att det tar sig denna för er :)
Man kan ha äl utan fult utslag på äl-test så om du har äl symtom tycker jag det inte borde vara kört. Äl-test är inte helt pålitliga man kan även ha fult utslag på äl-testen utan att få äl. :)
Ååå hatar verkligen det här med att vänta!! Redan börjat googla på symtom och alla inlägg som fins på alla webbplatser om tidiga symtom har jag redan läst. =/ Är bara på äl+1 liksom herregud vad min kropp inte är med mig. Redan molvärk, lite ömma bröst och svagt illamående. Vet att de troligtvis är progesteronet som spökar! Kan dock inte sluta hoppas då jag mådde illa redan på äl+2 förra gången ;) alltså bra med starka hormoner redan tidigt efter äl då den enda gången jag mått illa så tidigt vart jag gravid. Ni hör ju själva inte en uns av tålamod här vill bra bli gravid igen.
Hej allihopa :) Nu är äntligen mensen över och våran resa till ett syskon kan verkligen börja på riktigt :) Men det känns både nervöst och läskigt och jag är väldigt rädd. Rädd för att de inte kommer gå utan ta långt tid och rädd för hur jag kommer och må. Men självklart känns det roligt,förväntansfull och spännande :)
Men nur är den där jobbiga väntan som börjar igen :( Först var det att mensen skulle komma efter uttag av spiralen, nu är de väntan på äl och sen är de väntan på bim. Suck det som är det värsta utav allting.
Jaa jag med:/ i verkligheten så är det inte riktigt lika starkt.. :/ vilket märke testar du med? Det verkar va väldigt olika på olika märken hur tidigt streck syns.