Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
I fredags kom mensen och nu är den över... så försök nr nio blir det nu till tredje barnet. BIM bör bli runt 10/10.
[quote=78013269][quote-nick]alvinojuliansmamma skrev 2017-09-13 17:34:30 följande:[/quote-nick]I fredags kom mensen och nu är den över... så försök nr nio blir det nu till tredje barnet. BIM bör bli runt 10/10.[/quote
Håller tummarna att det blir bebis i okt <3
Snart dags för försök nr 8 på barn 2. BIM bör bli 7/10. Börjar bli rätt less på att det aldrig tar sig.
Sååå jobbigt det här, ska enligt app ha Mens imorgon , mår illa konstant :( ser negativt ut för mig?
Vad tror ni?
Hej! Hoppar in här med hoppet att äl snart dyker upp! Fick mf i augusti så äl verkar ha skjutits upp eller uteblivit. Haft blinkande gubbe på cb i 5 dagar nu så om den fasta gubben kommer snart som jag hoppas pga äl-flytningarna kommer jag ha bim sista september eller början av oktober.
Ni som använder äl-test, hur långt innan full stegring brukar ni få ganska starka streck? Jag är bara på dag 9 men fick ganska starkt redan idag. Förväntar mig full stegring dag 13 eller 14.
Hoppar in, 3e försöket till tredje barnet :)
ÄL 21/9
BIM 7/10