• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Jasminefjellberg
    Joozzaan skrev 2017-10-04 18:27:53 följande:

Hade riktiga hugg förut i ena äggstocken, gjorde verkligen ont :/ äl+8.

Hmm undra vad det kan vara... när jag har ÄL så brukar jag bara få som lite svag molvärk i tjejmagen...
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 18:06:27 följande:

Haha jag tror det är många som blir såna. Man blir så förväntansfull :D ja jag har en dotter som är 1år och 7månader. Hon var inte planerad men nu är det planerat att skaffa ett syskon till henne. Det här är första månaden utan p-piller så än sålänge är vi på första försöket. Vi får se hur det går... hoppas inte det tar lång tid bara haha ;)

Hur länge har ni försökt nu? :)

Ja men förmodligen, haha :) vi har inte heller planerat det här, utan vi har kört avbrutet tills alldeles nyligen, då vi faktiskt bestämde oss för o köra! Så vore ju sjukt om jag redan vore gravid innan vi ens "försökt fullt ut" haha! Men jag hoppas så innerligt!!
  • evve88
    CatjaL skrev 2017-10-04 18:08:34 följande:

Tack! :D enligt appen är ÄL imorgon, tog ett test idag runt 14 & lite starkare än de senaste men inte fullt så starkt som "original" strecket ... kan det vara dags snart eller kan man haft det? Beräknad mens 16/10 ..

Är ganska dålig på de där med äl tester för har aldrig fått positivt :p då är de nog på gång ilväll/inatt/imorgon eftersom de är starkare än innan idag :) håller tummarna!
  • Lollaan

Hoppar in här då det inte blev något förra månaden. Vi planerar vårt första barn och har Bim 22/10 :).

• Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-04 18:56:25 följande:

Ja men förmodligen, haha :) vi har inte heller planerat det här, utan vi har kört avbrutet tills alldeles nyligen, då vi faktiskt bestämde oss för o köra! Så vore ju sjukt om jag redan vore gravid innan vi ens "försökt fullt ut" haha! Men jag hoppas så innerligt!!

Jaha!! Ja men det hade varit grymt ju haha!! Jag önska det var så för mig. Jag vill ju också att det ska hända nu,nu,nu :,D :p
  • Joozzaan
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 18:53:41 följande:

Hmm undra vad det kan vara... när jag har ÄL så brukar jag bara få som lite svag molvärk i tjejmagen...

Hade äl för 8 dagar sen :/
  • heden89
    Erna90 skrev 2017-10-04 10:59:45 följande:

Testade du idag?

Jag testade igår men va blankt..

Yes, testade imorse men jag har nog aldrig sett ett blankare test... Tänker du testa igen och har du några känningar?
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 19:46:59 följande:

Jaha!! Ja men det hade varit grymt ju haha!! Jag önska det var så för mig. Jag vill ju också att det ska hända nu,nu,nu :,D :p

Haha men då är vi två köra du!! ;D hoppas vi plussar!!!!
  • familjenl

Hur många dagar innan BIM börjar ni testa? :) Jag har nog bim på måndag och funderar på att testa på fredag. Vet att det är tidigt men klarar inte av att vänta mer, haha. Hoppas så innerligt!

• Jasminefjellberg
    Joozzaan skrev 2017-10-04 20:18:16 följande:

Hade äl för 8 dagar sen :/

Kanske kan vara att ägget fästs och att det känns? Annars vet jag inte.. :(
Svar på tråden Bim oktober 2017