Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Jag har bim 14: de men tror inte så mycket på en graviditet. Jag är 37 år, har inga barn sedan tidigare - inte ens försökt bli gravid- utan kom på att jag vile ha barn i våras.... har väntat med det ( dock inte friviigt. Hade gärna börjat försöka redan i mars-april)mendå jag lever i en relation med en kvinna och sjäva befruktningen måste ske via donator. Jag har alltså allt emot mig... =( vet ju inte ens om jag kan bli gravid vid denna ålder!
Jag känner inga symtom som ni andra skriver om ..ni vet molvärk, humör illamående... allt är precis som vanligt =)
jag fick inte ens utslag på stickorna fast jag tesatde över en vecak och KäNDE min ägglossning...alltså på riktigt. Har alltid vetat typ på minuten när ägget lossnar för jag får så ont - samma den hördagen .... men lik förbenat så inget utslag på ä.l-stickorna.... är det fel på mej?
HUr många gånger har ni andra försökt? Änns lite hopplöst nu men men... skönt att ha de här sidorna på familjeliv att följa...försöker läsa mest de lycliga inlägget där det gått vägen . Tack föratt ni finn alla!
Jag har bim 14: de men tror inte så mycket på en graviditet. Jag är 37 år, har inga barn sedan tidigare - inte ens försökt bli gravid- utan kom på att jag vile ha barn i våras.... har väntat med det ( dock inte friviigt. Hade gärna börjat försöka redan i mars-april)mendå jag lever i en relation med en kvinna och sjäva befruktningen måste ske via donator. Jag har alltså allt emot mig... =( vet ju inte ens om jag kan bli gravid vid denna ålder!
Jag känner inga symtom som ni andra skriver om ..ni vet molvärk, humör illamående... allt är precis som vanligt =)
jag fick inte ens utslag på stickorna fast jag tesatde över en vecak och KäNDE min ägglossning...alltså på riktigt. Har alltid vetat typ på minuten när ägget lossnar för jag får så ont - samma den hördagen .... men lik förbenat så inget utslag på ä.l-stickorna.... är det fel på mej?
HUr många gånger har ni andra försökt? Änns lite hopplöst nu men men... skönt att ha de här sidorna på familjeliv att följa...försöker läsa mest de lycliga inlägget där det gått vägen . Tack föratt ni finn alla!
Lycka till ni båda :)
Hej tjejer som är inne här i tråden
Som sagt så är jag helt ny här????Men tycker det skulle vara roligt att följa konversationerna och byta erfarenheter. Vi tänker försöka bli gravida med en liten "trea"
Har fått " grönt ljus" nu efter en massa strul med cellförändringar o skit men fr o m nu tänker vi köra.????Undrar dock hur man ändrar i sin presentation, verkar konstigt? Står att jag är 47 år ???? Är 35 !
de senaste dagarna har jag verkligen känt mig gravid. sover dåligt o vaknar av att det sticker o pirrar i bröstvårtorna. har inte velat köpa fler test då det känns som man kastar pengar i sjön, väntar in söndag. mår konstant illa.. e 99% säker på att ja e gravid men blundar ändå ????
BIM+3 men ingen mens men inte heller något plus...vad tror ni???
Skulle haft BIM imorgon men fick ett plus idag på Stickan. Tog inte mer än 30 sek och var väldigt tydligt, kunde inte varit gladare! Önskar alla er andra som går och väntar att ni med får ett plus!
Nej vad tråkigt, dock inte kört än ju!
Jag tänker att jag kanske testar på fre igen, bim -1. Typ. Inte helt säker på min cykel. Har dock inga känningar alls tyvärr..
Egentligen skulle man ju försöka hålla sig till mensen är försenad men hur lätt är det när man vet att det kan gå att få svar innan den?
Skulle haft BIM imorgon men fick ett plus idag på Stickan. Tog inte mer än 30 sek och var väldigt tydligt, kunde inte varit gladare! Önskar alla er andra som går och väntar att ni med får ett plus!