• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Horisonten
    JohannaN2015 skrev 2017-10-11 13:35:08 följande:
    Ja men det verkar ju bra underligt annars! När ska du ha bim? Har du redan passerat den? Finns ju dom som plussar väldigt sent.. så behöver ju inte alls vara något konstigt:) ja jag hoppas också att det visar något då

Iaf!! Vore häftigt och efterlängtat!!!:) har köpt äl tester också, så ska testa dom om det inte tagit sig oh börja med rosenrot!! Ett tips! Kramar
    jo sant. Enligt en app bim igår,enligt mig idag och enligt en annan app imorgon. Nyss när jag avd på toaletten var det lite mer orange/rosa igen. :'( så tog på ett trosskydd så får vi se. Fan att det skall hålla på såhär. Fattar inte varför jag fortfarande mår dåligt då...Vet inte ens om de är någon idé ens att min man köper hem något test. Just nu känner jag bara för att testa ikväll för att utesluta helt säkert... :'( Alltid med de 2 andra barnen och mina 2 missfall plussat tidigt typ på bim-2. senast jag tog ett test vart ju igår men då rfsu tidiga test och vanliga rfsu de brukar ju vara sega och clear blue digitalt. Känner mig så ledsen och rädd nu igen :( Känns som mensvärken håller på och öka med så...

Åh spännande och se om det blir något :) Håller tummarna. Kram
  • 1213
    XAHHA92 skrev 2017-10-11 13:49:31 följande:

Jag är också på äl +5 idag och har fått ont i mitt ena bröst upp mot armhålan, men tycker det borde vara alldeles för tidigt för att få symptom....

Ja jag känner likadant.. men jag hoppas verkligen att jag har fel och att det faktiskt betyder att jag är gravid. När har du tänkt att testa dig? :)
  • XAHHA92
    1213 skrev 2017-10-11 13:52:36 följande:

Ja jag känner likadant.. men jag hoppas verkligen att jag har fel och att det faktiskt betyder att jag är gravid. När har du tänkt att testa dig? :)

Tänkte nog ta ett test om en vecka, även jag har bim 22/10 hehe :) Dock har jag inte höga förväntningar alls, de försvann för längesen
    Försöker med första sen maj -16 (Försök 18, BIM 22/10)
  • tempnörden
    Bumsann skrev 2017-10-11 12:43:07 följande:

Är det nån här som äter apiforce? (Bidrottningsgele)

Jag åt det som kosttillskott utöver andra vitaminer före förra graviditeten. Men jag kommer inte ihåg om jag tog det i samband med den eller om jag åt det cykeln innan. Har funderat på att köpa det igen, mest för att jag har läst att det kan vara bra för huden. Har problemhy alltså! Om det boostar äl så är ju det en bonus!
    Äter du eller funderar du på det?
  • mysmammi

Har bim på tisdag och det spänner och sticker i magen sedan 2 dagar och nu när jag bada rann det plötsligt mjölk från brösten. Inte varit med om det innan. Ammade visserligen första fortfarande när jag blev gravid med tvåan så där rann ju mjölken redan. Vet inte om jag kan tolka något i detta nu.
    Var inga små mängder heller utan rätt mycket.
    Någon som vet?

• 1213
    XAHHA92 skrev 2017-10-11 13:55:34 följande:

Tänkte nog ta ett test om en vecka, även jag har bim 22/10 hehe :) Dock har jag inte höga förväntningar alls, de försvann för längesen

Jag ska försöka hålla mig till den 22/10! Håller tummarna för oss båda :)
  • XAHHA92
    1213 skrev 2017-10-11 14:50:05 följande:

Jag ska försöka hålla mig till den 22/10! Håller tummarna för oss båda :)

Ja alltså egentligen borde man såklart vänta till bim, men det har jag aldrig klarat av. Det kliar något fruktansvärt i fingrarna efter att få testa haha.
    Försöker med första sen maj -16 (Försök 18, BIM 22/10)
  • 1213
    XAHHA92 skrev 2017-10-11 14:57:10 följande:

Ja alltså egentligen borde man såklart vänta till bim, men det har jag aldrig klarat av. Det kliar något fruktansvärt i fingrarna efter att få testa haha.

Haha ja jag känner likadant! Hoppas att tiden vill gå snabbt fram till den 22/10.
  • Jasminefjellberg

För en stund sen började jag känna mensvärk/molvärk... jag har helt normala flytningar (dom brukar minska 1-2 dagar innan mens). Men isf skulle mensen vara cäldigt tidig denna månaden?! Hmm.... hoppas inte att det är tant röd som är på g :)

• Bumsann
    tempnörden skrev 2017-10-11 14:18:26 följande:

Jag åt det som kosttillskott utöver andra vitaminer före förra graviditeten. Men jag kommer inte ihåg om jag tog det i samband med den eller om jag åt det cykeln innan. Har funderat på att köpa det igen, mest för att jag har läst att det kan vara bra för huden. Har problemhy alltså! Om det boostar äl så är ju det en bonus!

Äter du eller funderar du på det?

Okej:) Hur länge åt du det? Har precis börjat, har inte blivit något på ca 4år så tänkte att det är värt att testa :) har läst en hel del och de är många som plussa när dom ätit det. Men det är ju såklart inte säkert att det beror av tabletterna, men som sagt, värt ett försök ;)
Svar på tråden Bim oktober 2017