Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Jag är också på äl +5 idag och har fått ont i mitt ena bröst upp mot armhålan, men tycker det borde vara alldeles för tidigt för att få symptom....
Ja jag känner likadant.. men jag hoppas verkligen att jag har fel och att det faktiskt betyder att jag är gravid. När har du tänkt att testa dig? :)
Är det nån här som äter apiforce? (Bidrottningsgele)
Har bim på tisdag och det spänner och sticker i magen sedan 2 dagar och nu när jag bada rann det plötsligt mjölk från brösten. Inte varit med om det innan. Ammade visserligen första fortfarande när jag blev gravid med tvåan så där rann ju mjölken redan. Vet inte om jag kan tolka något i detta nu.
Var inga små mängder heller utan rätt mycket.
Någon som vet?
Tänkte nog ta ett test om en vecka, även jag har bim 22/10 hehe :) Dock har jag inte höga förväntningar alls, de försvann för längesen
Jag ska försöka hålla mig till den 22/10! Håller tummarna för oss båda :)
Ja alltså egentligen borde man såklart vänta till bim, men det har jag aldrig klarat av. Det kliar något fruktansvärt i fingrarna efter att få testa haha.
För en stund sen började jag känna mensvärk/molvärk... jag har helt normala flytningar (dom brukar minska 1-2 dagar innan mens). Men isf skulle mensen vara cäldigt tidig denna månaden?! Hmm.... hoppas inte att det är tant röd som är på g :)
Jag åt det som kosttillskott utöver andra vitaminer före förra graviditeten. Men jag kommer inte ihåg om jag tog det i samband med den eller om jag åt det cykeln innan. Har funderat på att köpa det igen, mest för att jag har läst att det kan vara bra för huden. Har problemhy alltså! Om det boostar äl så är ju det en bonus!
Äter du eller funderar du på det?